Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μαθήματα
- Κατηγορία: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας » Παιδαγωγικό Προσχολικής Eκπαίδευσης » Προπτυχιακό
Όνομα Μαθήματος (κωδικός) | Εκπαιδευτής | Τύπος | H ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEAB237) | Μαρία Βλαχάκη | Mαθηματική Σκέψη και Παιδική Ηλικία (SEAB203) | ANNA CHRONAKI | «Ιστορικοί τόποι και Περιβάλλον» (SEAB223) | Μαρία Βλαχάκη | ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV (SEAB117) | Βασιλική Καπράλου | . | Αναλυτικό Πρόγραμμα και οργάνωση μαθησιακών εμπειριών στο Νηπιαγωγείο (SEAB225) | Αικατερίνη Μιχαλοπούλου | Αναπαραστάσεις για την παιδική ηλικία: υποκειμενικότητα και εξουσία (SEAB112) | Ιωάννης Πεχτελίδης | . | Ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης στις μικρές ηλικίες και διδακτική πράξη (SEAB139) | Ανδρέας Μούτσιος-Ρέντζος & Άννα Χρονάκη | Ανάπτυξη του λόγου στο παιδί (SEAB154) | Ελένη Μότσιου | Αναπτυξιακή Ψυχολογία (SEAB122) | Φωτεινή Μπονώτη | Αντιρατσιστική εκπαίδευση (SEAB212) | Vassilios PANTAZIS | Γραπτός Ακαδημαϊκός Λόγος (SEAB201) | Ελένη Κονταξή | Δημιουργική Γραφή: Τεχνικές Συγγραφής και Εφαρμογές στην Εκπαίδευση (SEAB197) | Τασούλα Τσιλιμένη | Δημιουργικότητα και Μέσα Έκφρασης (SEAB240) | Αικατερίνη Μιχαλοπούλου | Δημιουργικότητα και μέσα έκφρασης (SEAB208) | Δέσποινα Στύλα | Διαδικασία της αξιολόγησης στην προσχολική εκπαίδευση (SEAB159) | Δόμνα Κακανά | Διαδίκτυο στην Εκπαίδευση (SEAB230) | Δημήτρης Μαντζάρης | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επιστήμες στο Σχολείο (SEAB106) | Άννα Χρονάκη | Δίγλωσση ανάπτυξη και δίγλωσση εκπαίδευση (SEAB164) | Ελένη Μότσιου | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEAB102) | ΞΕΝΙΑ ΑΡΑΠΑΚΗ | . | Διδακτική των εικαστικών τεχνών στην προσχολική εκπαίδευση (SEAB200) | Αναστασία Ζωή Σουλιώτου | Εθνογραφικές Μελέτες σε Πρακτικές ΤεχνοΜαθηματικών και Παιδική Ηλικία (SEAB209) | Άννα Χρονάκη | Εικαστικές Τέχνες και Νέες τεχνολογίες (SEAB107) | ΞΕΝΙΑ ΑΡΑΠΑΚΗ | . | Εικαστική Παιδαγωγική (SEAB217) | Apostolos MAGOULIOTIS | . | ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ (SEAB227) | Τασούλα Τσιλιμένη | Εισαγωγή στη θεωρία λογοτεχνίας (SEAB170) | Ευγενία Σηφάκη | . | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ (SEAB215) | Παναγώτης Κανελλόπουλος | Εισαγωγή στη Μουσική Παιδαγωγική (SEAB146) | Παναγώτης Κανελλόπουλος | Εισαγωγή στη Μουσική Σκέψη και Πράξη (SEAB158) | Παναγώτης Κανελλόπουλος | . | Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία (SEAB108) | Ιωάννης Πεχτελίδης | . | Εισαγωγή στην παιδική λογοτεχνία (SEAB133) | Τασούλα Τσιλιμένη | Εισαγωγή Στις Βασικές Αρχές του Σύγχρονου Χορού (SEAB232) | ELENI TSOMPANAKI | . | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ (SEAB103) | ΞΕΝΙΑ ΑΡΑΠΑΚΗ | . | Εισαγωγή στο γραμματισμό (SEAB118) | Μαρία Παπαδοπούλου | . | Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (SEAB210) | Ηλίας Καρασαββίδης, Δημήτρης Μαντζάρης | Εκπαίδευση για την Ειρήνη και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα/Τα Δικαιώματα του Παιδιού (SEAB213) | Vassilios PANTAZIS | Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες για όλα τα παιδιά (SEAB199) | Αναστάσιος Σιάτρας | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (SEAC216) | Ειρήνη Δερμιτζάκη | Εκπόνηση Επιστημονικής Εργασίας (SEAB104) | Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου | . | Ενδυναμώνοντας τη σχέση των παιδιών με τη φύση (SEAB205) | Ίριδα Τσεβρένη | Ένταξη και Αναπηρία: Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις (SEAB110) | Βασίλης Στρογγυλός | . | Ευρωπαϊκή Παιδική Λογοτεχνία (SEAB130) | Ελένη Κονταξή, Τασούλα Τσιλιμένη | Εφαρμογές Σχολικής Ψυχολογίας (SEAB128) | Βασιλική Δασκάλου | . | Η αφήγηση στην προσχολική εκπαίδευση: διδακτικές εφαρμογές (ΙΕ) (SEAB178) | Τασούλα Τσιλιμένη | Η διαδικασία της αξιολόγησης στην προσχολική εκπαίδευση (SEAB192) | ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΑ | Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEAB179) | Ειρήνη Νάκου | . | Θέματα Ανάπτυξης του Παιδιού (SEAB211) | Φωτεινή Μπονώτη | Θέματα γλωσσολογίας και νεοελληνικής γλώσσας (SEAB153) | Ελένη Μότσιου | Θέματα Σχολικής Ψυχολογίας (SEAB168) | Ειρήνη Δερμιτζάκη | Θεωρία και Μεθοδολογία Δραστηριοτήτων Νηπιαγωγείου (SEAB182) | Αικατερίνη Μιχαλοπούλου | Θεωρία και Πράξη του Μουσικού Αυτοσχεδιασμού (SEAB147) | Παναγώτης Κανελλόπουλος | Θεωρία Προσχολικής Εκπαίδευσης (SEAB189) | ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΑ | Κινητική και Δημιουργική Έκφραση στην Προσχολική Εκπαίδευση: Θεωρεία και Πράξη (SEAB233) | ELENI TSOMPANAKI | . | Κοινωνική Παιδαγωγική και βασικές παιδαγωγικές έννοιες (SEAB214) | Basileios PANTAZIS | Κοινωνική Ψυχολογία I (SEAB143) | Γεώργιος Αμπακούμκιν | . | Κοινωνική ψυχολογία II: Η ομάδα (SEAB141) | Γεώργιος Αμπακούμκιν | . | Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (SEAB109) | Ιωάννης Πεχτελίδης | . | Κοινωνιολογία της παιδικής ηλικίας (SEAB111) | Ιωάννης Πεχτελίδης | . | Κούκλες και Κουκλοθέατρο (SEAB207) | Αναστασία Ζωή Σουλιώτου | Λογοτεχνία, λόγος και ιδεολογία (SEAB171) | Ευγενία Σηφάκη | . | Μαθηματικά και Λογοτεχνία (SEAB165) | Άννα Χρονάκη, Ελένη Κονταξή | Μάθηση με τις ΤΠΕ (SEAB169) | Ηλίας Καρασαββίδης | Μεθοδολογία έρευνας (SEAB114) | Ελευθερία Τσέλιου | Μηχανισμοί Διαμόρφωσης της Ιεραρχικής Σχέσης των Φύλων με Έμφαση στην Αγωγή (SEAB105) | Αλεξάνδρα Βασιλοπούλου | . | ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEAB162) | Νίκη Νικονάνου | Ο Κόσμος της Τέχνης στην Εκπαίδευση (SEAB196) | Αναστασία Ζωή Σουλιώτου | Ο κόσμος της τέχνης στην εκπαίδευση (SEAB218) | Νίκη Νικονάνου | Οικογένεια και συστημική οπτική: Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην κλινική ψυχολογία (SEAB191) | Ελευθερία Τσέλιου | Παιδιά με ειδικές Ανάγκες: Διδασκαλία και Μάθηση (SEAB190) | ΙΩΑΝΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ | . | ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (SEAB180) | Ειρήνη Νάκου | . | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (SEAB177) | Ίριδα Τσεβρένη | Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (SEAB129) | Τάσος Χοβαρδάς | . | Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας (SEAB115) | Ελευθερία Τσέλιου | Πρακτική Άσκηση - Σεμινάριο Π.Α. (Εαρινό εξάμ. 2018-19) (SEAB220) | Α. Σιάτρας (ΠΔ 407/80) & Φ. Γκαραγκούνη-Αραίου, Κ. Χατζοπούλου, Μ. Βίτσου (Ε.ΔΙ.Π.) | Πρακτική Άσκηση 8ου Εξαμήνου (SEAB167) | Δόμνα Κακανά | Πρακτική Άσκηση – Σεμινάριο Πρακτικής Άσκησης (SEAB176) | Κατιφένεια-Αγγελική Χατζοπούλου & Αναστάσιος Σιάτρας | Σεμινάριο Προετοιμασίας ΠΑ (SEAB184) | ΚΑΤΙΦΕΝΕΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ | . | Σπουδές φύλου και λογοτεχνία (SEAB113) | Σηφάκη Ευγενία | . | Στατιστική και εκπαιδευτικές εφαρμογές (SEAB142) | Γεώργιος Αμπακούμκιν | ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ (SEAB132) | Υβόν Κοσμά | . | Συνθέτοντας με τα Παιδιά: Θεωρία και Πράξη της Δημιουργικής Μουσικής Παιδαγωγικής (SEAB157) | Παναγώτης Κανελλόπουλος | Συστηματική παρατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας (SEAB160) | Δόμνα Κακανά | Συστηματική παρατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας - Πρακτική Άσκηση (ΠΥ) (SEAB136) | ΚΑΤΙΦΕΝΕΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ (SEAB131) | Νίκη Νικονάνου | Σχεδιασμός προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για το παιδί στην πόλη (SEAB219) | Ίριδα Τσεβρένη | Σχολική Ψυχολογία (SEAB125) | Βασιλική Δασκάλου | . | Σωματικές εμπειρίες, κινητικές δραστηριότητες και παιχνίδι στην εκπαίδευση (SEAB238) | ELENI TSOMPANAKI | . | Ψηφιακά Μαθηματικά και Ενσώματη Δράση (SEAB187) | Άννα Χρονάκη | Ψηφιακά Μέσα (SEAB161) | Ηλίας Καρασαββίδης | Ψηφιακό Παιχνίδι: Σχεδιασμός & Ανάπτυξη (SEAB163) | Ηλίας Καρασαββίδης | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (SEAB221) | Ειρήνη Δερμιτζάκη | Ψυχολογία Παιδικού Σχεδίου (SEAB175) | Φωτεινή Μπονώτη |
---|