Παιδιά με ειδικές Ανάγκες: Διδασκαλία και Μάθηση
ΙΩΑΝΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ
Θεωρία και Πράξη για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Μέσα σπό το θεωρητικό πλαίσιο της κάθε αναπηρίας, αλλά και της διδακτικής, προσεγγίζουμε την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Απαραίτητο συμπλήρωμα της θεωρίας οι μελέτες περίπτωσης, για τη βαθύτερη και ουσιαστικότερη κατανόηση των δυνατοτήτων και των αναγκών αυτών των μαθητών.
ΛιγότεραΘεωρία και Πράξη για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Μέσα σπό το θεωρητικό πλαίσιο της κάθε αναπηρίας, αλλά και της διδακτικής, προσεγγίζουμε την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Απαραίτητο συμπλήρωμα της θεωρίας οι μελέτες περίπτωσης, για τη βαθύτερη και ουσιαστικότερη κατανόηση των δυνατοτήτων και των αναγκών αυτών των μαθητών.
Θεωρία και Πράξη για την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Μέσα σπό το θεωρητικό πλαίσιο της κάθε αναπηρίας, αλλά και της διδακτικής, προσεγγίζουμε την εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία. Απαραίτητο συμπλήρωμα της θεωρίας οι μελέτες περίπτωσης, για τη βαθύτερη και ουσιαστικότερη κατανόηση των δυνατοτήτων και των αναγκών αυτών των μαθητών.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017
- Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017
- Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017
- Δευτέρα, 09 Ιανουαρίου 2017
- Πέμπτη, 01 Δεκεμβρίου 2016