Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μαθήματα
- Κατηγορία: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας » Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής » Προπτυχιακό
Όνομα Μαθήματος (κωδικός) | Εκπαιδευτής | Τύπος | English for Special Purposes (SEAC136) | Vassilis Argyroulis | . | Αγωγή υγείας (SEAC261) | Ιουλία Νησιώτου, Καραγιάννη Αντωνία-Δήμητρα | . | Αναλυτικά Προγράμματα για Παιδιά με Αυτισμό (SEAC130) | Μαυροπούλου Σοφία | Αναλυτικά Προγράμματα για Παιδιά με Αυτισμό (SEAC286) | Νικόλαος Κυπαρισσός | Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (SEAC200) | Charalampos Karagiannidis | . | Ανάπτυξη του Λόγου (SEAC143) | Ελένη Γκανά | Ανοιχτό μάθημα: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις στις Μαθησιακές Δυσκολίες (SEAC228) | Σωτηρία Τζιβινίκου | . | Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων (SEAC124) | Μάγδα Νικολαραίζη | . | Βασικές γεωμετρικές έννοιες και η διδασκαλία τους (SEAC158) | Charoula Stathopoulou | Βασικές Έννοιες και Τεχνικές των Μαθηματικών (SEAC155) | Charoula Stathopoulou | Βασικές Έννοιες Φυσικών Επιστημών (SEAC217) | Διονύσιος Βαβουγυιός | . | Γενικές Αρχές Οικολογίας (SEAC167) | Στέφανος Παρασκευόπουλος | . | ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ (SEAC179) | Παναγιώτα Σταυρούση | Γνωστική Ανάπτυξη του Παιδιού (SEAC313) | ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ ΧΡΥΣΗ ΜΑΛΕΓΙΑΝΝΑΚΗ | Διάσπαση Προσοχής/Υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις (ΕΑ13Ε) (SEAC197) | ΕΛΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ | . | Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Εφαρμογές στην εκπαίδευση των κωφών και βαρήκοων ατόμων (εργαστηριακό) (SEAC118) | Μάγδα Νικολαραίζη | Διδακτικές στρατηγικές και ζητήματα αξιολόγησης στην εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία όρασης ή με αναπηρία όρασης και επιπρόσθετες αναπηρίες (SEAC108) | Argyropoulos Vassilios | Διδακτική των Μαθηματικών (SEAC156) | Charoula Stathopoulou | Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (SEAC231) | Διονύσιος Βαβουγυιός | . | Διδασκαλία Κοινωνικής Κατανόησης σε Παιδιά με Αυτισμό (SEAC305) | ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΛΔΙΜΤΣΗ | Διδασκαλία κοινωνικής κατανόησης σε παιδιά με αυτισμό (SEAC153) | Μαυροπούλου Σοφία | Διδασκαλία Νεοελληνικής Γλώσσας ως Ξένης (SEAC300) | Γεωργία Ανδρέου | Διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος στη γενική και ειδική εκπαίδευση (SEAC309) | Γεωργία Ανδρέου | Διδασκαλία του Γραπτού Λόγου (SEAC142) | Ελένη Γκανά | Διοίκηση της Τάξης & Διαχείριση της Συμπεριφοράς των Μαθητών (SEAC135) | ΕΛΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ | Διοίκηση της τάξης και διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών (SEAC301) | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΠΕΑΖΙΔΟΥ | Εγκαιρη ανίχνευση και παρέμβαση στη νηπιακή ηλικία (SEAC257) | ΙΟΥΛΙΑ ΝΗΣΙΩΤΟΥ | ΕΘΝΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (SEAC294) | Charoula Stathopoulou | Ειδική Αγωγή: Εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς (ΕΑ26Ε) (SEAC196) | ΕΛΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ | . | Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (SEAC219) | Γεωργία Ανδρέου | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ (SEAC186) | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΣΗ | Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Όρασης (SEAC104) | Βασίλειος Αργυρόπουλος | . | Εισαγωγή στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης (SEAC311) | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη (SEAC320) | Ιωάννης Ρουσσάκης | Εισαγωγή στις Εφαρμογές ΤΠΕ (SEAC165) | Charalampos Karagiannidis | . | Εκπαίδευση και αναπηρία (SEAC115) | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΛΑΧΟΥ | . | Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή (SEAC254) | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΛΑΧΟΥ | Εκπαιδευτική αξιολόγηση στην ειδική αγωγή και την ενταξιακή εκπαίδευση (SEAC321) | Βασίλειος Σταυρόπουλος | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (SEAC128) | ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΩΤΑ | . | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ - 2018-2019 - ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ (SEAC325) | Χριστίνα Ρούση - Βέργου | Ελληνική Νοηματική Γλώσσα 1: Δομή και περιβάλλοντα επικοινωνίας (SEAC132) | Γαλήνη Σαπουντζάκη | Ελληνική Νοηματική Γλώσσα 2: Συγχρονία και διαχρονία, εμπλεκόμενοι χρήστες και φορείς (SEAC226) | Γαλήνη Σαπουντζάκη | Ελληνική Νοηματική Γλώσσα 3: Εφαρμογές της τρισδιάστατης σύνταξης με έμφαση στην εκπαίδευση (SEAC193) | Γαλήνη Σαπουντζάκη | Ελληνική Νοηματική Γλώσσα 4: Δάνειοι και εξειδικευμένοι τύποι ως εργαλεία επικοινωνιακής πρόσβασης (SEAC227) | Γαλήνη Σαπουντζάκη | ΕΝΓ 2: Συγχρονία και διαχρονία, εμπλεκόμενοι χρήστες και φορείς (SEAC322) | Δημήτρης Μαυρέας | ΕΝΓ 4: Δάνειοι και εξειδικευμένοι τύποι ως εργαλεία επικοινωνιακής πρόσβασης (SEAC323) | Δημήτρης Μαυρέας | Εννοιες των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση (SEAC232) | Διονύσιος Βαβουγυιός | . | Εξέλιξη Παιδαγωγικών Θεωριών (SEAC207) | Ηλίας Αβραμίδης | . | Εργαστηριακή εξάσκηση στην παθολογία της γλώσσας της μνήμης και των επιτελικών λειτουργιών (SEAC312) | Αργύρης Καραπέτσας | . | Εργαστηριακή εξάσκηση στην παθολογία της γλώσσας, της μνήμης και των επιτελικών λειτουργιών (ΨΓ16Ε) | Καραπέτσας Ανάργυρος | . | Εργαστηριακή εξάσκηση στις διαταραχές κίνησης και οπτικής αντίληψης (SEAC213) | Καραπέτσας Ανάργυρος | . | Ερευνητικές Εφαρμογές στην Ειδική Αγωγή (SEAC234) | Ηλίας Αβραμίδης | . | Εφαρμογές στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (SEAC168) | Στέφανος Παρασκευόπουλος | . | Εφαρμογές ΤΠ στην ΕΕΑ & Διδακτική της Πληροφορικής (SEAC304) | Χαρίλαος Τσιχουρίδης | Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή (2018-2019) (SEAC316) | Χαρίλαος Τσιχουρίδης | Εφαρμοσμένη Διδακτική των Μαθηματικών (SEAC157) | Charoula Stathopoulou | Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΚΩΦΑ/ΒΑΡΗΚΟΑ ΠΑΙΔΙΑ (SEAC117) | Μάγδα Νικολαραίζη | Η γλωσσική ανάπτυξη των κωφών/βαρήκοων παιδιών: Ο ρόλος της έγκαιρης παρέμβασης (SEAC125) | Μάγδα Νικολαραίζη | Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ (SEAC110) | Argyropoulos Vassilios | Η διαφοροποίηση του Αναλυτικού Προγράμματος στην εκπαίδευση των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης (SEAC310) | Χαρίκλεια Κανάρη | Θεωρία Διδασκαλίας Ι (2018-19) (SEAC297) | Ιωάννης Ρουσσάκης | Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες (SEAC260) | Ιουλία Νησιώτου | . | Κλινική νευροψυχολογία του παιδιού (SEAC212) | Καραπέτσας Ανάργυρος | . | Κλινική ψυχολογία: Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών (SEAC233) | Γιώργος Κλεφτάρας | ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018-2019 (SEAC327) | Ιφιγένεια Ηλιοπούλου | Κοινωνική ένταξη μαθητών με αναπηρία (SEAC264) | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΛΑΧΟΥ | Κοινωνική ένταξη μαθητών με αναπηρία (Διδάσκουσα, Α. Φύσσα) (SEAC295) | Αριστέα Φύσσα | Κοινωνιογλωσσολογικές προσεγγίσεις στη γλώσσα και τη διδασκαλία (SEAC289) | Ελένη Γκανά | . | Μάθημα [ΕΑ31Ε]: Κοινωνική ένταξη μαθητών με αναπηρία (SEAC284) | ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΗΛΙΑΣ | ΜΑΘΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (SEAC180) | Παναγιώτα Σταυρούση | Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής Ι (SEAC152) | Καφένια Μπότσογλου | . | Μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής αγωγής ΙΙ (SEAC121) | Καφένια Μπότσογλου | Μεθοδολογία Έρευνας (SEAC190) | Ηλίας Αβραμίδης | . | Νευροψυχολογία και Ειδικές Διαταραχές Μάθησης (SEAC290) | Αργύρης Καραπέτσας | . | ΝΟΗΣΗ & ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (SEAC283) | ΜΑΡΙΖΑ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΙΟΥ | . | Ο ΚΩΔΙΚΑΣ BRAILLE – KATAKTHΣΗ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (SEAC119) | Argyropoulos Vassilios | . | Παθογένεση της αναπηρίας (SEAC249) | Ιουλία Νησιώτου | . | Παιδαγωγική της ένταξης (MHXD203) | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΛΑΧΟΥ | Πειραματική Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών (SEAC218) | Διονύσιος Βαβουγυιός | . | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (SEAC103) | Στέφανος Παρασκευόπουλος | . | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2018-2019 (SEAC317) | Ιφιγένεια Ηλιοπούλου | Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας (SEAC191) | Ηλίας Αβραμίδης | . | Πολυγραμματισμοί και εκπαίδευση (SEAC203) | Ελένη Γκανά | Πρακτική Άσκηση Γενικής Αγωγής Ι (Κατεύθυνση Δασκάλων, 2018-19) (SEAC298) | Ιωάννης Ρουσσάκης | Πρακτική Άσκηση Γενικής Αγωγής ΙΙ (Κατεύθυνση Δασκάλων) 2018-19 (SEAC303) | Ιωάννης Ρουσσάκης | Πρακτική Άσκηση ΙΙ (κατευθυνση Νηπιαγωγών (SEAC256) | Καφένια Μπότσογλου | Πρακτική Άσκηση Κατεύνθυνσης Νηπιαγωγών (SEAC242) | Καφένια Μπότσογλου | . | πρακτική ΙΙ εαρινού (SEAC129) | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΠΕΑΖΙΔΟΥ | Στατιστική (SEAC208) | Ηλίας Αβραμίδης | . | Συγκριτική Εκπαίδευση (Εαρινό εξάμηνο 2017-18) (SEAC314) | Ιωάννης Ρουσσάκης | Σύγχρονα Διδακτικά Μοντέλα για μαθητές με αυτισμό (SEAC318) | ΕΛΕΝΗ ΜΠΑΛΔΙΜΤΣΗ | Σύγχρονα Διδακτικά Μοντέλα για μαθητές με αυτισμό (SEAC114) | Νικόλαος Κυπαρισσός | Σύγχρονα Διδακτικά Μοντέλα για παιδιά με αυτισμό (SEAC154) | Μαυροπούλου Σοφία | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (SEAC120) | Καφένια Μπότσολγου | Συναισθηματικές Δυσκολίες & Προβλήματα Συμπεριφοράς στο Σχολείο: Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις (SEAC224) | ΕΛΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ | . | Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία (SEAC192) | Καφένια Μπότσογλου | . | Το Φάσμα του Αυτισμού (SEAC201) | Μαυροπούλου Σοφία | Το Φάσμα του Αυτισμού (SEAC271) | Νικόλαος Κυπαρισσός | ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ (SEAC164) | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΣΗ | Ψυχοφυσιολογία (SEAC101) | Φίλιππος Βλάχος | . |
---|