In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_home\course_home.php on line 210 : Unable to execute statement:"Duplicate entry '3176596' for key 'PRIMARY'", sqlstate:"1062", errornum:"23000", statement:"INSERT INTO logins SET user_id = ?, course_id = ?, ip = ?, date_time = FROM_UNIXTIME(1722040077)", elapsed:0.001
In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_metadata\CourseXML.php on line 847 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"select SUM(hits) AS cnt FROM actions_daily WHERE course_id = ?", elapsed:0.004
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.0019999999999999
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-27'", elapsed:0.002
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-27' , last_update = NOW() ", elapsed:0.002
Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Βασικές αρχές επικοινωνίας και ε...
Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων
Μάγδα Νικολαραίζη
Βιβλιογραφική αναφορά μαθήματος
Μάγδα Νικολαραίζη. Βασικές αρχές επικοινωνίας και εκπαίδευσης κωφών και βαρήκοων ατόμων. Ανακτήθηκε την Σάββατο, 27 Ιουλίου 2024 από http://archive.eclass.uth.gr/eclass/courses/SEAC124/
Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος παρουσιάζεται ο ανομοιογενής πληθυσμός των κωφών και βαρήκοων ατόμων και οι παράγοντες που διαμορφώνουν αυτή την ανομοιογένεια. Στη συνέχεια, περιγράφονται: ι)ο ρόλος της οικογένειας και της έγκαιρης παρέμβασης, ιι) οι μέθοδοι και οι βασικές αρχές επικοινωνίας με κωφά και βαρήκοα άτομα, και ιιι) θέματα εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων μαθητών.
Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος παρουσιάζεται ο ανομοιογενής πληθυσμός των κωφών και βαρήκοων ατόμων και οι παράγοντες που διαμορφώνουν αυτή την ανομοιογένεια. Στη συνέχεια, περιγράφονται: ι)ο ρόλος της οικογένειας και της έγκαιρης παρέμβασης, ιι) οι μέθοδοι και οι βασικές αρχές επικοινωνίας με κωφά και βαρήκοα άτομα, και ιιι) θέματα εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων μαθητών.
Στο πλαίσιο αυτού του μαθήματος παρουσιάζεται ο ανομοιογενής πληθυσμός των κωφών και βαρήκοων ατόμων και οι παράγοντες που διαμορφώνουν αυτή την ανομοιογένεια. Στη συνέχεια, περιγράφονται: ι)ο ρόλος της οικογένειας και της έγκαιρης παρέμβασης, ιι) οι μέθοδοι και οι βασικές αρχές επικοινωνίας με κωφά και βαρήκοα άτομα, και ιιι) θέματα εκπαίδευσης των κωφών και βαρήκοων μαθητών.
Στη 2η ενότητα θα περιγραφούν οι βασικοί τρόποι αξιολόγησης της ακοής, τα είδη των ακουστικών βοηθημάτων, και επίσης θα συζητηθεί ο ρόλος τους στην εκπαίδευση.
Στη 3η ενότητα θα συζητηθεί ο ρόλος της οικογένειας στην εξέλιξη ενός κωφού/βαρήκοου παιδιού. Επίσης, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην έγκαιρη παρέμβαση και στο ρόλο της για τις οικογένειες με κωφά παιδιά.
Στην 5η ενότητα θα συζητηθούν α) οι υπάρχουσες εκπαιδευτικές επιλογές για τα κωφά/βαρήκοα παιδιά και οι συνθήκες φοίτησης και β)οι παράγοντες που μπορούν να ληφθούν υπόψη κατά την επιλογή της εκπαιδευτικής δομής.