12_Πλάνο Μάρκετινγκ_Διεθνές Αθλητικό Περιβάλλον

Η ανάπτυξη ενός πλάνου μάρκετινγκ είναι από τις βασικότερες αποστολές του τμήματος μάρκετινκ σε μία εταιρία. Το πλάνο μάρκετινγκ είναι μια έκθεση που περιλαμβάνει ένα συνδυασμό αναλύσεων παραγόντων που σχετίζονται με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του οργανισμού, τη θέσπιση στόχων και την ανάπτυξη στρατηγικών για την επίτευξή τους. Το μέγεθος ενός πλάνου μάρκετινγκ ποικίλει αναλόγως με το μέγεθος του οργανισμού.