Στόχοι



Κατανοήση της χρησιμότητας και της λειτουργίας του μάρκετινγκ στην αγορά του ελεύθερου χρόνου του αθλητισμό και της αναψυχής. Ανάλυση εφαρμογών του μάρκετινγκ σε αθλητικές εταιρίες προϊόντων και υπηρεσιών (αθλητικά κέντρα, κέντρα αποκατάστασης υγείας, εταιρίες υπαίθριας αναψυχής, πάρκα αναψυχής κλπ). Ενίσχυση των φοιτητών με προσόντα και δεξιότητες ώστε να είνα ικανοί να εμπλακούν ενεργά ως στελέχη στην αγορά του αθλητισμού και της αναψυχής. Αναφορά στην λειτουργία του μάρκετινκ στην ελληνική και διεθνή αγορά του αθλητισμού και της αναψυχής.

Περιγραφή



Είναι μάθημα της κατεύθυνσης Υγείας-Αναψυχής-Οργάνωσης Διοίκησης

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Μετά το τέλος των μαθημάτων ο φοιτητής/τρια θα είναι ικανός/νή να:

  • γνωρίζει τις βασικές αρχές της επιστήμης του μάρκετινγκ
  • αναγνωρίζει εφαρμογές των αρχών του μάρκετινγκ στην σύγχρονη Ελληνική και Διεθνή αγορά του Αθλητισμού και της Αναψυχής
  • σχεδιάζει ένα πλάνο μάρκετινγκ για ένα φορέα του Αθλητισμού ή της Αναψυχής
  • επικοινωνεί με το κοινό και διεξάγει Έρευνα Αγοράς σε θέματα αθλητισμού ή αναψυχής σε μια δημόσια περιοχή

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Η αθλητική βιομηχανία. Το αθλητικό προϊόν
  2. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών
  3. Το περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού
  4. Τιμή /τιμολόγηση, Κανάλια Διανομής, Προώθηση και επικοινωνία
  5. Τμηματοποίηση της αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος υπηρεσίας
  6. Καταναλωτική συμπεριφορά στον Αθλητισμό και την Αναψυχή
  7. Ποιότητα στις υπηρεσίες, Ικανοποιημένος πελάτης, Αφοσίωση, Χορηγία στον Αθλητισμό
  8. Πλάνο μάρκετινγκ

-----------------------------------------------------------------------

  1. Οργάνωση έρευνας αγοράς (κατά ομάδες)
  2. Προετοιμασία ερωτηματολογίου και διεξαγωγή έρευνας σε δημόσιο χώρο.
  3. Συγκέντρωση δεδομένων, ανάλυση, σκιαγράφηση του προφίλ καταναλωτών
  4. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας έρευνας

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Αλεξανδρής Κωνσταντίνος (2010). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη, Ελλάς.

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

Μάρκετινγκ. Αρχές - Στρατηγικές - Εφαρμογές (2015). Σέργιος Δημητριάδης, Αλεξία Τζωρτζάκη (ISBN: 9789607745286), Εκδότης: Rosili