11_Πράσινο-Μάρκετινγκ_Φιλικές Υπηρεσίες_Αειφορία

Το πράσινο μάρκετινγκ έχει προκύψει ως απάντηση στην αυξανόμενη ανησυχία του κόσμου για την κατάσταση του περιβάλλοντος, η οποία έχει τεράστια επιρροή στην ποιότητα ζωής του ανθρώπου.

Το πράσινο μάρκετινγκ αποβλέπει στην ικανοποίηση δύο σκοπών: τη βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος και την ικανοποίηση των καταναλωτών. Στην σύγχρονη εποχή η δημιουργία ενός βιώσιμου συγκριτικού πλεονεκτήματος για ένα επώνυμο προϊόν πρέπει να γίνει ταυτόσημη με τη δημιουργία πολιτικής βιώσιμης ανάπτυξης για την εταιρία που το παράγει.

Το πράσινο μάρκετινγκ αφορά στις όποιες δραστηριότητες εμπορικών οργανισμών που έχουν σκοπό να παράγουν προϊόντα ώστε αφ' ενός να ικανοποιήσουν ανθρώπινες ανάγκες και αφ' ετέρου να έχουν τον ελάχιστο καταστρεπτικό αντίκτυπο για το φυσικό περιβάλλον.