09_Μάρκετινγκ-Σχέσεων

Το μάρκετινγκ σχέσεων αποσκοπεί στην ανάπτυξη χρόνιων σχέσων μεταξύ της εταιρίας και των πελατών της. Στηρίζεται στην ανάγκη των περισσότερων πελατών να εμπιστεύονται μια εταιρία με την οποία έχουν συναλλαγεί στο παρελθόν και ήταν ικανοποιημένοι από τη συναλλαγή. Από τη μεριά της εταιρίας υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος στη διατήρηση ενός πελάτη και στη συνέχιση των συναλλαγών, από την προσπάθεια για ανεύρεση κάθε φορά και νέων πελατών. Στην προσπάθεια αυτή αυξάνεται η εμπλοκή του πελάτη με τις αποφάσεις της εταιρίας για παραγωγή νέων υπηρεσιών και προϊόντων.