05_Τμηματοποίηση Αγοράς_Τοποθέτηση Προϊόντος

Η τμηματοποίηση της αγοράς είναι μια διαδικασία κατάτμησης μιας ετερογενούς αγοράς σε μικρότερες ομάδες καταναλωτών που αποτελούνται από άτομα με κοινά χαρακτηριστικά. Επιτρέπει στους υπεύθυνους μάρκετινγκ των εταιριών να αναπτύξουν στρατηγικές αντίστοιχες των αναγκών των συγκεκριμένων ομάδων.

Η στόχευση αφορά στη διαδικασία επιλογής απο έναν οργανισμό, των τμημάτων της αγοράς που αποβλέπει να ικανοποιήσει. Της στόχευσης προηγείται η απόφαση του οργανισμού για επιλογή φιλοσοφίας μάρκετινγκ.

Η τοποθέτηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας στην αγορά σχετίζεται με το πως αντιλαμβάνονται αυτό το προϊόν οι καταναλωτές σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα.