04_Μείγμα_Προώθηση_Επικοινωνία-Δημόσιες-Σχέσεις

Προώθηση είναι η ανάπτυξη μέσων για τη διανομή πληροφοριών σχετικά με το προϊόν ή τις υπηρεσίες, τα κανάλια διανομής και την κοστολόγηση. Η προώθηση και η ανάπτυξη καναλιών επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες είναι μια απο τις βασικές λειτουργίες του μάρκετινγκ.

Οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα εργαλείο του μάρκετινγκ με στόχο την ανάπτυξη δικτύων επικοινωνίας με μια ή περισσότερες ομάδες κοινού με βασικό στόχο την ανάπτυξη θετικής εικόνας για την εταιρία και τα προιόντα της. Η εκτίμηση της αποτελεσματικότητας του πλάνου των δημοσίων σχέσεων γίνεται βασικά με την εκτίμηση της έκθεσης και της δημοσιότητας που αναπτύχθηκε απο την εταιρία γύρο από ένα προϊόν ή υπηρεσία.