03_Μείγμα_Κοστολόγιση_Κανάλια-διανομής

Η τιμολόγηση μιας υπηρεσίας είναι μια περισσότρο σύνθετη και πιό δύσκολη διαδικασία από ότι η κοστολόγηση ενός βιομηχανικού προϊόντος. Υπάρχουν πολλαπλοί παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τις αποφάσεις για την τιμολόγηση και αναλύονται στο παρόν κεφάλαιο.

Η ανάπτυξη ενός αποτελεσματικού δικτύου διανομής υπηρεσιών και προϊόντων σχετίζεται άμεσα με τον τελικό στόχο του μάρκετινγκ που είναι οι πωλήσεις. Το κανάλι διανομής μιας εταιρίας αθλητικών προϊόντων περιλαμβάνει όλα τα σημεία λιανικής πώλησης που διαθέτει ή συνεργάζεται στην αγορά. Εϊναι κατανοητό ότι όσο αυξάνονται τα σημεία επαφής του πελατειακού δυναμικού με το προϊον τόσο η αποτελεσματικότητα της διανομής βελτιώνεται.