02_Προϊόντα-Υπηρεσίες_Μείγμα_Προϊόν

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ασχολούνται με την ανάπτυξη του μίγματος μάρκετινγκ του κάθε αθλητικού προϊόντος. Η ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ είναι μία από τις βασικότερες λειτουργίες και πρέπει να γίνεται πριν ξεκινήσει η προσπάθεια στρατηγικού σχεδιασμού σε έναν οργανισμό. Το παραδοσιακό μίγμα μάρκετιντκ των βιομηχανικών προϊόντων περιλαμβάνει την ανάλυση των ακόλουθων στοιχείων: του προϊόντος, της τιμής/ τιμολόγηση, των καναλιών διανομής / τοποθεσίας, της προώθησης. Στην περίπτωση των υπηρεσιών το μίγμα μάρκετινγκ είναι διευρυμένο με την προσθήκη των: προσωπικό, φυσικό / υλικό περιβάλλον, λειτουργική διαδικασία. Είναι ακόμη σημαντικότατο ο μάρκετινγκ μάνατζερ ενός αθλητικού οργανισμου να γνωρίζει τη διαφορετικότητα στη διαχείριση μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των υπηρεσιών.