01_Αθλητική Βιομηχανία - Αθλητικό Μάρκετινγκ

Σήμερα είναι κοινή παραδοχή ότι ο αθλητισμός με την ευρύτερη έννοια (συμπεριλαβανομένης και του αθλητισμού αναψυχής, της υπαίθριας κινητικής αναψυχής και του αθλητικού τουρισμού) αποτελεί μια μεγάλη και αναπτυσσόμενη βιομηχανία η οποία έχει μεγάλη οικονομική δυναμική. Οι οργανισμοί Αθλητισμού και Αναψυχής ποικίλουν ως προς το μέγεθός τους καθώς πέραν της εγχώριας αγοράς περιλαμβάνονται και οι δραστηριότητες από τεράστιες πολυεθνικές εταιρίες. Σε κάθε περίπτωση τα στελέχη των αθλητικών επιχειρήσεων είτε ανήκουν στην παραγωγή είτε στις πωλήσεις πρέπει να έχουν επίγνωση για τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που διακινούνται στην αγορά του αθλητισμού του αναψυχής και γενικότερα του ελεύθερου χρόνου.