In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.001

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.002

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.001

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | English for Special Purposes | Course Description

English for Special Purposes

Course Description

Στόχοι



Αντικείμενο του μαθήματος είναι η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς. Πιο συγκεκριμένα, οι φοιτητές διδάσκονται την αγγλική ορολογία που σχετίζεται με το αντικείμενο σπουδών τους μέσα από σύγχρονα, αυθεντικά, αγγλικά κείμενα τα οποία αναφέρονται σε τομείς όπως οι μαθησιακές δυσκολίες, εκπαίδευση, ψυχοπαιδαγωγική, μεθοδολογία διδασκαλίας, διαταραχές συμπεριφοράς, νευροψυχολογία, εκπαιδευτική ψυχολογία, κοινωνιολογία, κλπ. Στόχος του μαθήματος, μεταξύ άλλων, είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τα αγγλικά κείμενα πάνω στην ειδική αγωγή και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους μέσα από αναγνωστικές, οπτικοακουστικές και άλλες δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα ώστε να μπορούν να κατανοούν τον αγγλικό γραπτό και προφορικό λόγο πάνω στην ειδικότητά τους.  

Ειδικότερα, η διάρθρωση ενός κλασσικού τρίωρου μαθήματος  έχει ως εξής: Το πρώτο μέρος (περίπου 60 λεπτά) αποτελείται από ασκήσεις πολλαπλής επιλογής με περιεχόμενο αγγλική ορολογία πάνω σε διάφορους τομείς της ειδικής αγωγής οι οποίες συνοδεύονται από πλούσιο πληροφοριακό υλικό με κείμενα, εικόνες και βίντεο με σκοπό την εξοικίωση των φοιτητών με αγγλικούς όρους της ειδικότητάς τους.

Ακολουθεί το δεύτερο μέρος του μαθήματος που αντικείμενό του είναι αποκλειστικά η προβολή αγγλικού βίντεο (με ή χωρίς αγγλικούς υπότιτλους) και συνήθως διαρκεί από 10 έως 30 λεπτά. Σκοπός είναι εδώ η απόκτηση εμπειρίας από άλλες χώρες γύρω από πραγματικές καταστάσεις ειδικής αγωγής (π.χ. τύφλωση, δυσλεξία, κ.λ.π.) και ταυτόχρονα η ανάπτυξη ακουστικών δεξιοτήτων στην αγγλική γλώσσα.

Ακολουθεί το τρίτο μέρος του μαθήματος που είναι η ανάλυση αγγλικού κειμένου ειδικής αγωγής με διαπραγμάτευση του νοήματος των αγνώστων λέξεων με τη χρήση συνωνύμων, μεταφράσεων, αντιθέτων, κ.λ.π. τα οποία εμφανίζονται στην οθόνη σε Powerpoint ενώ οι φοιτητές κρατούν ανάλογες σημειώσεις. Τα κείμενα βρίσκονται σε ένα φυλλάδιο με σημειώσεις (περίπου 50 σελίδων ανά εξάμηνο) που μοιράζεται στους φοιτητές κατά το πρώτο μάθημα από τον διδάσκοντα.

Ανά διαστήματα γίνονται προβολές στα αγγλικά ολόκληρων ταινιών DVD σχετικών με διάφορες εμφάσεις ειδικής αγωγής. Στις προβολές αυτές εμβόλιμα προσκαλούνται, για σχολιασμό και συζήτηση με τους φοιτητές, μέλη ΔΕΠ που σχετίζονται με την έμφαση στην οποία αναφέρεται η εκάστοτε ταινία.

Ο τρόπος εξέτασης στο τέλος του μαθήματος είναι φιλικός και βασισμένος σε ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, ο τύπος και το περιεχόμενο των οποίων παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια όλου του εξαμήνου. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα μικρού αριθμού ανάθεσης απαλλακτικών εργασιών ή προόδων μέσα στο εξάμηνο κατόπιν συμφωνίας των φοιτητών με τον διδάσκοντα (συνήθως περιπτώσεις φοιτητών που εργάζονται και αδυνατούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ή φοιτητών που παρακολουθούν από απόσταση για οικογενειακούς ή άλλους λόγους).