Weekly Programme - Spring 2018-2019

Additional info

SPRING SEMESTER – Department of Early Childhood Education

ENGLISH 3 & ENGLISH 4:      WEEKLY PROGRAMME

Instructor: Dr/Ms Anastasia-Marina Tsoutsoulopoulou

N.B.:   Classes will be convening every Monday and Tuesday in:

ROOME (Delmouzos Bldg, 2nd Floor)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ENGLISH 3

1)  Monday (04.02.2019)                                                    ENGLISH 4

2)   Tuesday (05.02.2019)                                                  1)   Monday (25.03.2019)* (Holiday)

3)   Monday (11.02.2019)                                                   2)   Tuesday (26.03.2019)

4)   Tuesday (12.02.2019)                                                  3)   Monday (01.04.2019)

5)   Monday (18.02.2019)                                                   4)   Tuesday (02.04.2019)

6)   Tuesday (19.02.2019)                                                  5)   Monday (08.04.2019)

7)   Monday (25.02.2019)                                                   6)   Tuesday (09.04.2019)

8)   Tuesday (26.02.2019)                                                  7)   Monday (15.04.2019)

9)   Monday (04.03.2019)                                                   8)   Tuesday (16.04.2019)* 

10) Tuesday (05.03.2019)                                                  9)   *Easter Holiday*             

11) Monday (11.03.2019)* (Holiday)                                10) Monday (06.05.2019)

12) Tuesday (12.03.2019)                                                  11) Tuesday (07.05.2019)

13) Monday (18.03.2019)                                                   12) Monday (13.05.2019)

14) Tuesday (19.03.2019)                                                  13) Tuesday (14.05.2019)

                                                                                             14) Monday (20.05.2019)

                                                                                             15) Tuesday (21.05.2019)

                                                                                             16) Monday (27.05.2019)

                                                                                             17) Tuesday (28.05.2019)

 

                                           **************************

N.B.: 15 weeks!

Course Objectives/Goals

Course Objectives/Goals

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΤΜΗΜΑ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΞΓ0.103

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

4ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 3

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 

σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά

μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι

πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των

πιστωτικών μονάδων

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ

ΩΡΕΣ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Παραδόσεις, Διαδραστική διδασκαλία, Ασκήσεις 

3

3

 

 

 

 

 

 

Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.

 

 

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 

Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων,

Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης

Δεξιοτήτων

Γενικών και Ειδικών Γνώσεων, Ανάπτυξης δεξιοτήτων,   Επιστημονικής περιοχής     

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

 

 

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Αγγλική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS 

ΟΧΙ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

http://eclass.uth.gr/eclass/courses/FLO131/

 

           
  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α 

•    Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης

•    Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β

•    Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

 

 Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Μαθήματος της εαρινής περιόδου, οι φοιτητές αναμένεται να: 

•     Έχουν διευρύνει τις γνώσεις τους με σχετική με τις σπουδές τους ορολογία μέσα από την ύλη και, στο σύνολο, να έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στην ανάγνωση, στη γραφή και στον προφορικό λόγο σε ακαδημαϊκό και καθημερινό επίπεδο, καθώς και μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανόηση κειμένων μέσα από διάφορες δραστηριότητες - continuous assessments, δημιουργική και ακαδημαϊκή γραφή (creative and academic writing) και εξάσκηση όλων των δεξιοτήτων. 

 

 

•       Έχουν μεγαλύτερη ετοιμότητα για εμβάθυνση σε καταστάσεις που προσομοιάζουν την πραγματικότητα - ως δάσκαλοι/δασκάλες σε ‘σχολικό περιβάλλον’ -  ώστε να μπορούν να εκφράζονται προς τα παιδιά και τους γονείς/συγγενείς τους, καθώς και προς συναδέλφους στο σχολικό/ εργασιακό περιβάλλον τους στην Αγγλική γλώσσα.

Επίσης, έμφαση δίνεται και στα ακόλουθα:

•       Αντιμετώπιση/ Χειρισμός πιθανών επειγόντων καταστάσεων στο σχολείο. Λίστες από χρήσιμα υλικά για την τάξη του Νηπιαγωγείου. Γενική προετοιμασία για το Νηπιαγωγείο, κ.ο.κ. 

•       Σχεδιασμός μαθημάτων/ πλάνου τάξης. Μεγαλύτερη επίγνωση της αναγκαιότητας της Τέχνης και των Καλών Τεχνών στην καθημερινότητα και στη σχολική τάξη.

•       Καλές Τέχνες. Η Τέχνη και ο ρόλος της στη ζωή μας. (α) Γενικά στοιχεία περί τεχνών. (β) Λογοτεχνία. (γ) Μουσική.

•       Πρακτική εξάσκηση διδασκαλίας στην Αγγλική γλώσσα, στην τάξη (εθελοντικά). 

•       Σωστή χρήση και καταγραφή βιβλιογραφίας/δημοσιεύσεων. 

 

 

Γενικές Ικανότητες

 

Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.

Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και                   Σχεδιασμός και διαχείριση έργων 

πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων                         Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα 

τεχνολογιών                                                                                Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον 

Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις 

Λήψη αποφάσεων 

Αυτόνομη εργασία                                                                     Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής 

Ομαδική εργασία                                                                        Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Εργασία σε διεθνές περιβάλλον 

Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον 

Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών 

 

•            Αυτόνομη Εργασία

•            Ομαδική Εργασία

•            Συζήτηση και Παραγωγή νέων ιδεών για το Νηπιαγωγείο 

•       Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον

•       Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα

•       Προαγωγή της ελεύθερης και δημιουργικής σκέψης

     

 

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

-

The verb “be” in different sentences, phrases, expressions, as in, e.g., “to be or not to be”, “if I were you…”, “woe is me”, “it ain’t broke”, “I’m gonna”, “I was born”, etc. Their meaning and usage in everyday English.

Book: David Crystal, The Story of BE (2017). Oxford University Press: Oxford.

 

-

Words in groups, to learn them more easily! 

[see also sources from the Internet, mentioned in e-class]

Active vs Passive Vocabulary.

-          Arts and Fine Arts.

-          Book: Dr. Tania Maglavera, English for Fine Arts Studies (2013). University Studio Press: Thessaloniki.

-          Discuss Projects.          

-

Time: the concept of Time – in life and in the arts: time frozen (in photography/ paintings, et al).

Plato’s saying, “Beauty is Truth, Truth is Beauty” is mentioned in romantic poet Keats’s poem “Ode on a Grecian Urn”: “Beauty is truth truth is beauty – that is all/Ye know on earth, and all ye need to know.” Keats implies that time ‘is frozen’; hence, the unaltered beauty depicted on the artifact that invites the beholder’s admiration.

[See also: Unit 1 in Dr Tania Maglavera’s book English for Fine Arts Studies].

-          Time and movement. Time and Space - in the Arts. Use of time in literary works.

-

Practising art in class: Students draw a picture (alone or in pairs) and write a short text or poem or description (of feelings/other).

-          UNHCR book: Holding Hands. Text by: Mrs Irene Nakou (Hon. Professor of the Department of Early Childhood Education, University of Thessaly)

-          The uniqueness of our existence. Creation – creativity vs inventiveness.

-          Higher Self.

-          About toxic people (or recognizing toxicity within us).

-          Students participating in all our discussions on a variety of subjects, orally or/and in writing.

 

-          “The Umbrella Man”, a short story by Roald Dahl. Students’ Homework: Comments or/and altering the course of events in the story’s plot and/or the ending.

-          Films: different versions based on “The Umbrella Man”.

-          Students’ essays.

 

-          William Shakespeare: Biography/ Works/ Reference to the content of some of his plays. Theater/Cinema.

-           William Shakespeare’s ‘Sonnet 18’. Poetry. Comparison between Shakespeare’s language to today’s English.

 

-          Language Learning and Development.

-          A variety of ways to start sentences in everyday English.

-          Language: Speakers Getting Attention. Discuss what kind of language/ other activities to use in class, to attract young students’ attention.

-          Teacher’s attitude. Students’ attitudes and response. 

 

-          A British Council online seminar: ‘Defining our terms’/ statements by young children.

 

-          Seminar(s) on ‘Growth’.

-          Reference to Robin Sharma.

 

- Oral presentations. [PowerPoint, at will]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

N.B.: Οι εργασίες υπόκεινται στους κανόνες περί πνευματικών δικαιωμάτων (Νόμος 2121/1993) // public domain // If necessary, extra time is appointed, to wrap up the material and/or students’ presentations.  

 

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.

Στην τάξη 

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην

Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές

Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class και με e-mails, αν πρόκειται για επικοινωνία ή και ατομικά σχόλια σε εργασίες που εκπονούνται κατά την διάρκεια του εξαμήνου

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας.

Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση,

Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.

 

 

 

συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

 

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

 

Παραδόσεις

39

Ενισχυτικά μαθήματα (εφόσον προκύψουν)

 

10

Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας/Συγγραφή

20

 

Εργασίες

15

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτοτελής Μελέτη

20

Σύνολο Μαθήματος  (25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

100+

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 

Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης

 

Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική  ή Συμπερασματική, Δοκιμασία

Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία,

Έκθεση    /    Αναφορά,    Προφορική       Εξέταση,

Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική

Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες

 

Αναφέρονται  ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

(Α) ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

(Αξιολογείται η ενεργή συμμετοχή στην τάξη, οι  γραπτές εργασίες και ασκήσεις, καθώς και η (μεγαλύτερης έκτασης) γραπτή εργασία (εφόσον υλοποιηθεί).

Ι. Γραπτή τελική εξέταση στην Αγγλική γλώσσα που περιλαμβάνει:

- Κείμενα με ερωτήσεις κατανόησης  - Λεξιλογικές ασκήσεις με:

(α) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

(β) αντιστοίχιση ορισμών

(γ) ερμηνεία λέξεων ανάλογα με τα κείμενα προς εξέταση

(δ) παραγράφους με κενά, για συμπλήρωσή τους με τη σωστή λέξη/τον σωστό όρο  (ε) ερωτήσεις σύντομης απάντησης  – ή κ.ά.

(Β) ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Η έκταση της εργασίας ορίζεται κατόπιν συνεννόησης με τη διδάσκουσα,  

 

Αξιολογείται η συμμετοχή στην τάξη (40%), μαζί με τη γραπτή εργασία και προφορική παρουσίαση (60%).

Σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις, που ο φοιτητής/ η φοιτήτρια εργάζεται ή έχει ανεπαρκή συμμετοχή, μετά από συνεννόηση, μπορεί να δώσει γραπτή εργασία (και με προφορική παρουσίαση). Σε περίπτωση που η Εργασία είναι ικανοποιητική (γραπτά και προφορικά), ο φοιτητής/η φοιτήτρια μπορεί να απαλλαγεί από τις τελικές γραπτές εξετάσεις του μαθήματος.

 

 

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

- Βιβλιογραφία/Πηγές :  

 1. Dr. Tania [Soultana] Maglavera, English for Fine Arts Studies (2013). University Studio Press: Thessaloniki.

2. UNHCR Book: Holding Hands (1997). Text: Irene Nakou (at present, Hon. Professor of the Dept. of Early Childhood Education, University of Thessaly) and quotes by the students. Ligca: UK.

3. Roald Dahl, “The Umbrella Man” (Internet. Source in e-class)

4. William Shakespeare, ‘Sonnet 18’ (Internet).

5. British Council online seminar (recommended): “English in Early Childhood: Language Learning and Development”.

6. Short videos – TED-x Talks/ Other.