28-02-2018 23:35:12
Ο χρήστης Triandafillidis Triandafillos μοιράστηκε μια ανάρτηση
Δεύτερη προσπάθεια λοιπόν, μήπως και δουλέψουν αυτοί οι σύνδεσμοι.
Το βίντεο της διδασκαλίας με τα ντόμινο:
https://www.learner.org/vod/vod_window.html?pid=878
Το περιβάλλον της Glencoe:
http://www.glencoe.com/sites/common_assets/mathematics/ebook_assets/vmf/VMF-Interface.html
Στο Backgrounds/Game boards και Story boards θα βρείτε όπως είπαμε ιδέες για ταμπλώ και οδηγίες για να κατασκευάσετε το δικό σας επιτραπέζιο ή ταμπλώ ιστορίας για την θεματική της πρώτης αρίθμησης. Δεν είναι απαραίτητο να τις ακολουθήσετε. Με άλλα λόγια μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε. Προσπαθείστε όμως να αναδείξετε περισσότερο κάποια από τις σχέσεις που αναφέραμε για την πρώτη αρίθμηση. Με άλλα λόγια μην εστιάσετε μόνο στην εξάσκηση δεδομένων. Μπορείτε να καταθέσετε την εργασία σας ατομικά ή και ως ζευγάρια.
Το γκρουπάκι e-math-e: methods έχει πλέον 24 μέλη. Αναμένουμε και τις πρώτες αναρτήσεις... :-)
Το βίντεο της διδασκαλίας με τα ντόμινο:
https://www.learner.org/vod/vod_window.html?pid=878
Το περιβάλλον της Glencoe:
http://www.glencoe.com/sites/common_assets/mathematics/ebook_assets/vmf/VMF-Interface.html
Στο Backgrounds/Game boards και Story boards θα βρείτε όπως είπαμε ιδέες για ταμπλώ και οδηγίες για να κατασκευάσετε το δικό σας επιτραπέζιο ή ταμπλώ ιστορίας για την θεματική της πρώτης αρίθμησης. Δεν είναι απαραίτητο να τις ακολουθήσετε. Με άλλα λόγια μπορείτε να αυτοσχεδιάσετε. Προσπαθείστε όμως να αναδείξετε περισσότερο κάποια από τις σχέσεις που αναφέραμε για την πρώτη αρίθμηση. Με άλλα λόγια μην εστιάσετε μόνο στην εξάσκηση δεδομένων. Μπορείτε να καταθέσετε την εργασία σας ατομικά ή και ως ζευγάρια.
Το γκρουπάκι e-math-e: methods έχει πλέον 24 μέλη. Αναμένουμε και τις πρώτες αναρτήσεις... :-)
Σχόλια (0)