Αναλύεται η διεπιστημονική παρέμβαση η οποία έχει σα στόχο την πρόληψη μεγάλων δυσλειτουργιών, τη βελτίωση της κινητικότητας και της αυτονομίας, την ισότιμη εκπαίδευση, τη διευκόλυνση της φοίτησης στο σχολείο, και τελικά, την σχολική και κοινωνική ένταξη. Παρουσιάζεται ο ρόλος των θεραπευτών (φυσικοθεραπευτή, εργοθεραπευτή κλπ) και δίνεται έμφαση στο ρόλο του ειδικού παιδαγωγού και στις προσαρμογές των χώρων και της διδασκαλίας, με γνώμωνα την ασφαλή και επιτυχή συμμετοχή του μαθητή με κινητικά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
3.2 Φυσικοθεραπεία | |
3.3 Εργοθεραπεία | |
3.4 Εγκεφαλική παράλυση και σχολείο | |
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 07 2.4 Εγκεφαλική Πάρεση - Συνοδές δυσλειτουργίες 3.1 Παρεμβάσεις στην Ε.Π. |
|
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 08 3.2 Φυσικοθεραπεία 3.1 Παρεμβάσεις στην Ε.Π. |
|
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 09 3.3 Εργοθεραπεία |
|
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 10 3.3 Εργοθεραπεία 3.4 Εγκεφαλική παράλυση και σχολείο |
|
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 11 Παιδιά με κινητικά προβλήματα στο σχολικό περιβάλλον |
|
Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες / Μάθημα 12 Επαναληπτικό μάθημα |