In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.002

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.001

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.002

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Ένταξη και Αναπηρία: Εκπαιδευτικ... | 3η Θεματική Ενότητα: Πρακτικές εφαρμογές της ένταξης
3η Θεματική Ενότητα: Πρακτικές εφαρμογές της ένταξης

6ο μάθημα: Έγκαιρη παρέμβαση και ένταξη: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαδικασία της διάγνωσης και αξιολόγησης των παιδιών με αναπηρίες

Περιγραφή:

Ορισμός έγκαιρης παρέμβασης, οφέλη, φορείς έγκαιρης παρέμβασης, η διαδικασία της διάγνωσης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού

Μαθησιακοί Στόχοι:

-Να καταδείξουν ότι κατανοούν τη σημασία της έγκαιρης παρέμβασης και τα βασικά χαρακτηριστικά της.

-Να συνεισφέρουν σε συζητήσεις για το ρόλο του εκπαιδευτικού στη διαδικασία διάγνωσης και αξιολόγησης των μαθητών με αναπηρίες.

- Να καταδείξουν ότι απέκτησαν δεξιότητες συνεργασίας με γονείς μαθητών με αναπηρίες στο πλαίσιο σχετικών δραστηριοτήτων στην τάξη

Βιβλιογραφικές αναφορές:

-Κορνηλάκη, A. N., Κυπριωτάκη, M., και Μανωλίτσης, Γ. (2010). Πρώιμη Παρέμβαση. Διεπιστημονική θεώρηση. Αθήνα: Πεδίο.

 

7o μάθημα: Μορφές και πρακτικές εφαρμογές της ένταξης

Περιγραφή:

Προϋποθέσεις ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Ο ρόλος των Τμημάτων Ένταξης.. Ακαδημαϊκή, κοινωνική και χωροταξική ένταξη. Οδεύοντας προς Ένα Σχολείο για Όλους.

Μαθησιακοί στόχοι:

-Να περιγράφουν τα διαφορετικά μοντέλα  και είδη ένταξης και να αξιολογούν τη σημαντικότητά τους για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές με αναπηρία

-Να παρακολουθήσουν video για τις διαφορετικές μορφές ένταξης, να καταγράψουν τις σκέψεις τους και να συμμετέχουν σε συζητήσεις στην τάξη για το περιεχόμενo του video

Βιβλιογραφικές αναφορές:

Göransson, Κ., & Nilholm, C. (2014). Conceptual diversities and empirical shortcomings – a critical analysis of research on inclusive education, European Journal of Special Needs Education, 29(3), 265-280

Παντελιάδου, Σ. (1992). Σχολική ενσωμάτωση ατόμων με ειδικές ανάγκες, Τα Εκπαιδευτικά, 25-26, 95-106