In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.002

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.002

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.002

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρί... | Διαπολιτισμική Παιδαγωγική από τη σκοπιά κοινωνικών Θεωριών περί Αναγνώρισης
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική από τη σκοπιά κοινωνικών Θεωριών περί Αναγνώρισης

Σε αυτή την ενότητα θα εμβαθύνουμε σε μια προσέγγιση Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με πλαίσιο αναφοράς κοινωνικές θεωρίες περί αναγνώρισης (Taylor, Kymlicka, Habermas, Honneth). Θα εστιάσουμε κριτικά κυρίως στους περιορισμούς της κοινοτιστικής προσέγγισης, αφενός, και στις δυνατότητες, αφετέρου, που μας παρέχουν για την πράξη της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης οι θέσεις των Habermas και Honneth. Θα καταλήξουμε στην περιγραφή μιας έννοιας αναγνώρισης η οποία μας επιτρέπει  να κατανοήσουμε δυναμικά τη σχέση μεταξύ υποκειμένου, πολιτισμικών διαφορών και πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Έτσι θα γίνουν κατανοητοί και οι κίνδυνοι κουλτουραλισμού οι οποιοι ελλοχεύουν στην περίπτωση μιας άκριτης χρήσης του προτάγματος για αναγνώριση των πολιτισμικών διαφορών στο σχολικό χώρο. Τέλος, θα εξετάσουμε τα συμπεράσματα της παραπάνω συζήτησης στο φως της Θεωρίας της Παιδείας (Bildungstheorie) για να επεξεργαστούμε και από μια παιδαγωγική σκοπιά το ερώτημα "τι σημαίνει τελικά αναγνώριση στο σχολείο;"

Αυτή η ενότητα ολοκληρώνεται σε δυο διαλέξεις και τα βασικά της σημεία είναι:

1. Αναγνώριση από την οπτική του Κοινοτισμού

2. Αναγνώριση, επικοινωνιακό πράττειν και επικοινωνιακή ηθική στον Habermas

3. Μορφές αναγνώρισης στον Honneth

4. Αναγνώριση στο σχολείο από τη σκοπιά της θεωρίας της Παιδείας (Bildungstheorie)