Διδασκαλία της Ελληνικής ως Γ2

Στόχοι της θεματικής ενότητας "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Γ2" είναι:

  • να διακρίνουν οι φοιτητές τα επίπεδα ελληνομάθειας με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (Council of Europe 2001)
  • να συνειδητοποιήσουν πώς διαφοροποιείται η προσέγγιση της διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας με ειδικότερη αναφορά:

α. στην ιεράρχηση των γλωσσικών φαινομένων

β. στη διαχείριση των λαθών

γ. στην αξιολόγηση της παραγωγής γραπτού λόγου

 

Περιεχόμενο ενότητας:

Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας:

Προσδιορισμός επιπέδων ελληνομάθειας

Περιεχόμενο διδασκαλίας: ιεράρχηση γλωσσικών φαινομένων

Διαχείριση του λάθους: η επικεντρωμένη στο μαθητή ανάλυση λαθών, διερεύνηση λαθών μαθητών της ελληνικής ως Γ2 στον προφορικό και γραπτό λόγο

Αξιολόγηση δεξιότητας παραγωγής γραπτού λόγου στη Γ2: κριτήρια αξιολόγησης, παράδειγμα εφαρμογής, δραστηριότητα

 

Λέξεις-κλειδιά ενότητας:

επίπεδα ελληνομάθειας, κριτήρια επιλογής περιεχομένου γλωσσικής διδασκαλίας, διαχείριση λαθών, αξιολόγηση παραγωγής γραπτού λόγου στην ελληνική ως Γ2