In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.111007

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.009

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.018001

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Ένταξη και Αναπηρία: Εκπαιδευτικ... | 5η Θεματική Ενότητα: Διαφοροποιημένη διδασκαλία και ένταξη
5η Θεματική Ενότητα: Διαφοροποιημένη διδασκαλία και ένταξη

10ο μάθημα: Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Περιγραφή:

Ορισμός και χαρακτηριστικά της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Η χρησιμότητα της διαφοροποίησης στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρίες..

-Να μελετήσουν ορισμούς για τη διαφοροποίηση και να συνεισφέρουν ενεργά σε συζητήσεις για την αξία της ως ενταξιακή πρακτική

-Να αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας

- Να καταδείξουν ότι κατανοούν τα βασικά κριτήρια διαφοροποίησης στο επίπεδο του αναλυτικού προγράμματος και του μαθητή

- Να μελετήσουν κείμενα για τη διαφοροποίηση (επιστημονικά άρθρα/κεφάλαια βιβλίων) και να συμμετέχουν ενεργά σε δραστηριότητες βασιζόμενες σε αυτά τα κείμενα

Βιβλιογραφικές αναφορές:

-Παντελιάδου, Σ, και Φιλιππάτου, Δ. (2012). Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Αθήνα: Πεδίο

- Τomlinson, C. A. (2004) Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας. Ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των μαθητών. Αθήνα: Γρηγόρης

 

11ο και 12ο μάθημα: Εργαστηριακό μάθημα για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και παρουσιάσεις εργασιών

Περιγραφή:

Παρουσίαση παραδειγμάτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Σχεδιασμός διαφοροποιημένων δραστηριοτήτων σε ομάδες και παρουσίασή τους.

Μαθησιακοί στόχοι:

- Μα μελετήσουν παραδείγματα διαφοροποιημένων δραστηριοτήτων και να συνεισφέρουν σε συζητήσεις στην τάξη για την κατανόησή τους

- Να συνεργαστούν και να σχεδιάσουν διαφοροποιημένες δραστηριότητες

-Να παρουσιάσουν τις διαφοροποιημένες δραστηριότητες που σχεδίασαν και να τις βελτιώσουν με βάση τα σχόλια που έγιναν

 

13ο μάθημα: Αποτίμηση του μαθήματος, αναστοχασμός και επίλυση αποριών για τις εξετάσεις