Βιωματική μάθηση ενάντια στις διακρίσεις - Παράδειγμα ενός Σχεδίου Εργασίας για το Δημοτικό Σχολείο

Σε αυτή την ενότητα - διάρκειας δυο διαλέξεων -παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο και η μαθησιακή στοχοθεσία ενός σχεδίου εργασίας που σχετίζεται με την αποδυνάμωση εθνοτικών στερεοτύπων και προκαταλήψεων στο σχολείο. Με αφορμή αυτό το σχέδιο εργασίας θα αναζητηθούν τρόποι αξιοποίσης των γνώσεων, που οικοδομήθηκαν προηγουμένως στα εργαστήρια, για το σχεδιασμό σχεδίων εργασίας διαπολιτισμικής μάθησης. Τέλος, οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις διαπολιτισμικών σχεδίων εργασίας.