Διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Ελλάδα - Αναλυτικα Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια

Βασικός στόχος αυτής της ενότητας είναι η, σε συνεργασία με τις φοιτήτριες και φοιτητές, κριτική ανάλυση του διαπολιτισμικού λόγου των Αναλυτικών Προγραμμάτων και των σχολικών εγχειριδίων του δημοτικού σχολείου.

Στη βάση των προηγούμενων αναλύσεων επιχειρείται η διερεύνηση του βασικού προσανατολισμού του διαπολιτισμικού λόγου: σχετικισμός ή οικουμενισμός;

Η ενότητα αυτή πραγματοποιείται σε τέσσερις διαλέξεις, κυρίως με τη μορφή εργαστηρίου. Ως βασικά κείμενα ανάλυσης χρησιμοποιούνται κυρίως τα εγχειρίδια του γλωσσικού μαθήματος όλων των τάξεων του Δημοτικού καθώς και βιβλία παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας.