Στόχοι της θεματικής ενότητας "Διδασκαλία της Ελληνικής ως Γ2" είναι:
- να διακρίνουν οι φοιτητές τα επίπεδα ελληνομάθειας με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς (Council of Europe 2001)
- να συνειδητοποιήσουν πώς διαφοροποιείται η προσέγγιση της διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας με ειδικότερη αναφορά:
α. στην ιεράρχηση των γλωσσικών φαινομένων
β. στη διαχείριση των λαθών
γ. στην αξιολόγηση της παραγωγής γραπτού λόγου
Περιεχόμενο ενότητας:
Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας:
Προσδιορισμός επιπέδων ελληνομάθειας
Περιεχόμενο διδασκαλίας: ιεράρχηση γλωσσικών φαινομένων
Διαχείριση του λάθους: η επικεντρωμένη στο μαθητή ανάλυση λαθών, διερεύνηση λαθών μαθητών της ελληνικής ως Γ2 στον προφορικό και γραπτό λόγο
Αξιολόγηση δεξιότητας παραγωγής γραπτού λόγου στη Γ2: κριτήρια αξιολόγησης, παράδειγμα εφαρμογής, δραστηριότητα
Λέξεις-κλειδιά ενότητας:
επίπεδα ελληνομάθειας, κριτήρια επιλογής περιεχομένου γλωσσικής διδασκαλίας, διαχείριση λαθών, αξιολόγηση παραγωγής γραπτού λόγου στην ελληνική ως Γ2
Διδασκαλία της Ελληνικής ως Γ2 4η θεματική ενότητα |