2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_2 |
---|
2015_ ΕΝΟΤΗΤΑ_1_1 |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_3 |
---|
Αργη κινηση |
Η διδασκαλια της Φυσικης χρησιμοποιει πολλά μέσα- τεχνη |
Εξήγηση- Πώς λειτουργει το μπούμερανκ |
Δουλευοντας μιας εξηγηση (2) |
ΔΟυλευοντας μια εξηγηση (1) |
Δυσκολο να διδάξεις Φυσική- το πεταγμα του νομισματος/μπάλας |
Ψηφιδες 1 |
Ψηφιδες 2 |
ασκηση διαισθησης |
δυναμεις του 10 |
Δυναμεις |
Εξήγηση - Προσπάθεια να εξηγηθει το γυροσκόπιο |
Κλιμακες χρονου- Γεωλογικός χρόνος |
Κλιμακες χρονου- Χρονοι του ανθρώπου |
Κλιμακες χρονου - Χρονοι της Γης (και πώς υπολογίζονται) |
Κλιμακες χρονου - Χρονοι του Σύμπαντος |
Περιοδικο συστημα - Ατομικά Βαρη |
claripen |
Κλιμακες χρονου-αρχαιοτεροι γαλαξίες |
Αργη κινηση συγκρουση |
Αργη κινηση σε εκρηξη κανονιού |
Φρενα που αναβουν |
Φρεναρισμα |
Σχηματισμος ειδωλου στο ματι μας |
Δημιουργια ειδωλου |
Στο ελεος της ορμης |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_2_1_(4η Διάλεξη: ΟΠΤΙΚΗ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_1_(5η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_2_(6η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
---|
ΦΥΣΙΚΗ, μια ξένη γλώσσα; |
Νερο που βράζει χωρις να ζεσταθει |
7. Μεταδοση θερμοτητας με ρευματα_ σπιτι |
Πρώτες σκέψεις
Μπροστά σε μια δυσκολη άσκηση |
Που οφειλεται η ζεστασια ή το κρυο που νοιώθουμε; |
Αισθηση του ζεστου και του κρυου, θερμικη αγωγιμότητα, θερμοχωρητικότητα |
Στερεα υγρα και αέρια |
http://mw.concord.org/modeler/ |
5. Μετάδοση θερμοτητας με αγωγη |
Σχηματισμοι νεφων |
Ειδική θερμοχωρητικότητα |
Θερμικές αγωγιμότητες |
Λυωσιμο παγου |
πρωινη "ομιχλη" σε φράκτη |
Εξατμηση και συμπυκνωση |
Προσομοιωση της ισορροπιας του νερου |
ΗΧΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 3 (β) |
Κλιματικη αλλαγη |
Εξάτμηση σταγόνας |
Προσομοιωση θερμικη αγωγιμότητα |
Παραδειγματα θερμικής διαστολης/συστολης |
Οι πολλοι/ες δημιουργουν απο ψηλά μια αλλη εικόνα |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_4_1_(7η & 8η Διάλεξη: ΑΕΡΙΑ) |
---|
Fukushima Daiichi nuclear disaster |
6. Παραδοξο σπάσιμο |
7. Ο αερας εχει και βαρος _2 |
Φαινομενο θερμοκηπίου |
5. Ιδιοτητες αεριων |
Υπολογισμός πυκνότητας αέρα |
σβουρες αερα |
Δημιουργια ανεμου |
Κυκλοφορια ανεμων στη Γη |
0. Συζητηση για το θόλωμα των τζαμιων |
Διαστάσεις του ατόμου |
-2. Feynmann Πώς σκέφτονται οι φυσικοι |
-1. Hewitt expansion and cooling |
2. αναπνοη 1 |
4. O αερένιος ωκαιανός όπου ζούμε |
Ο καιρος |
το χρωμα του χαμελέωντα |
Ενότητα 4α: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 7 |
Ενότητα 4β: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 8 |
Κουιζ: πώς φανταζόμαστε τα άτομα |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_1_(9η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_2_(10η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_6_(11η Διάλεξη: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_7_ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ_ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
---|
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ |
---|
παιγνιδι με λέξεις και φυσική |
Παιγνιδι: Για την κατανοηση της ορμης |
ΜΑΘΗΜΑ 2: Επιστημη και Σχεδιασμος |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
Αξιολογηση Μαθηματος |
Τεστ μηχανικής |
τεστ θερμοτητας |
Αξιολογηση ηλεκτρισμού |
Τεστ πυκνότητας |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
---|
βιντεο για πραξεις με εκθέτες |
Παραδειγμα πράξεων με μεταβλητές |
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ |
---|
Σχολια για το μάθημα της Φυσικής
Γραφω ό,τι θελω να ακουστει. Δεν φαινονται ονοματα |
Ερωτήματα που έχουν να κάνουν με Φυσική
Ερωτηματα που σας έχουν δημιουργηθει κατα καιρους σχετικά με τη Φυσική και που τώρα έχετε μια ευκαιρία να τα θέσετε |
απαντησεις σε θεματα φυσικης |
ΜΑΘΗΜΑ 8 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 5 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 10 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ12 |
---|
ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙς |
---|
https://www.youtube.com/watch?v=WtW9IyE04OQ
Κρατημα σημειώσεων |
Αλλη μια παρουσίαση για το κράτημα σημειώσεων |