2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_2 |
---|
2015_ ΕΝΟΤΗΤΑ_1_1 |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_3 |
---|
Αργη κινηση |
Η διδασκαλια της Φυσικης χρησιμοποιει πολλά μέσα- τεχνη |
Εξήγηση- Πώς λειτουργει το μπούμερανκ |
Δουλευοντας μιας εξηγηση (2) |
ΔΟυλευοντας μια εξηγηση (1) |
Δυσκολο να διδάξεις Φυσική- το πεταγμα του νομισματος/μπάλας |
Ψηφιδες 1 |
Ψηφιδες 2 |
ασκηση διαισθησης |
δυναμεις του 10 |
Δυναμεις |
Εξήγηση - Προσπάθεια να εξηγηθει το γυροσκόπιο |
Κλιμακες χρονου- Γεωλογικός χρόνος |
Κλιμακες χρονου- Χρονοι του ανθρώπου |
Κλιμακες χρονου - Χρονοι της Γης (και πώς υπολογίζονται) |
Κλιμακες χρονου - Χρονοι του Σύμπαντος |
Περιοδικο συστημα - Ατομικά Βαρη |
claripen |
Κλιμακες χρονου-αρχαιοτεροι γαλαξίες |
Αργη κινηση συγκρουση |
Αργη κινηση σε εκρηξη κανονιού |
Φρενα που αναβουν |
Φρεναρισμα |
Σχηματισμος ειδωλου στο ματι μας |
Δημιουργια ειδωλου |
Στο ελεος της ορμης |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_2_1_(4η Διάλεξη: ΟΠΤΙΚΗ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_1_(5η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_2_(6η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_4_1_(7η & 8η Διάλεξη: ΑΕΡΙΑ) |
---|
Fukushima Daiichi nuclear disaster |
6. Παραδοξο σπάσιμο |
7. Ο αερας εχει και βαρος _2 |
Φαινομενο θερμοκηπίου |
5. Ιδιοτητες αεριων |
Υπολογισμός πυκνότητας αέρα |
σβουρες αερα |
Δημιουργια ανεμου |
Κυκλοφορια ανεμων στη Γη |
0. Συζητηση για το θόλωμα των τζαμιων |
Διαστάσεις του ατόμου |
-2. Feynmann Πώς σκέφτονται οι φυσικοι |
-1. Hewitt expansion and cooling |
2. αναπνοη 1 |
4. O αερένιος ωκαιανός όπου ζούμε |
Ο καιρος |
το χρωμα του χαμελέωντα |
Ενότητα 4α: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 7 |
Ενότητα 4β: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 8 |
Κουιζ: πώς φανταζόμαστε τα άτομα |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_1_(9η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
---|
στο ελεος της ορμης 2 |
Πεφτουν ολα τα αντικειμενα με την ιδια επιτάγχυνση; |
Συνδεση ανάμεσα στη δυναμη και την επιτάχυνση |
Ειναι δυσκολο να εκτιμήσουμε ποσο ειμαστε στο έλεος της ορμής |
Πως να κινηθει κανεις οταν η τριβη ειναι πολυ λίγη |
ΜΑζα ή βαρος;
Ο Paul Hewitt μιλά για τη διαφορά |
Μια συζητηση για τη Μηχανική
Μπορειτε να διαβάσετε τη συζητηση αυτη αναμεσα σε ενα ψυχολογο και ενα Φυσικο πάνω στους νομους του Νευτωνα. Ισως να σας βοηθήσει |
Ενότητα 5_1: Μηχανική / Διάλεξη 9 |
Και στις αλλοιώσεις της μπουνιας |
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_2_(10η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_6_(11η Διάλεξη: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ) |
---|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_7_ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ_ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
---|
Κλιμακες μηκών |
Κλιμακες μάζας |
Κλιμακες ενεργειας |
Η συνθεση του ενεργειακου Ευρω της κυτταρικής βιολογίας |
Το ενεργειακο ευρω της κυτταρικής βιολογιας |
Ενότητα 7: Ανασκόπηση μαθήματος / Διάλεξη 12 |
Bill Viola the encounter |
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ |
---|
παιγνιδι με λέξεις και φυσική |
Παιγνιδι: Για την κατανοηση της ορμης |
ΜΑΘΗΜΑ 2: Επιστημη και Σχεδιασμος |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
---|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
---|
βιντεο για πραξεις με εκθέτες |
Παραδειγμα πράξεων με μεταβλητές |
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 8 |
---|
Μπιλιάρδο σε αργη κινηση |
Κοψιμο ντομάτας σε αργη κινηση Απο το 1 και 40 |
ΜΑΘΗΜΑ 5 |
---|
ΜΑΘΗΜΑ 10 |
---|
water animation_1 |
salt water simulation |
Ενα αλας διαλύεται |
ΜΑΘΗΜΑ12 |
---|
Ροη ενέργειας ΗΠΑ |
Μηχανη που δουλευει με ατμο Σχολική κατασκευή |
Παραδειγμα θερμικης μηχανής |
Μια ποικιλια θερμικων μηχανών animations |
Σχηματική παρουσίαση θερμικής μηχανής |
Βιομηχανική επανάσταση |
ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙς |
---|