| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_2 |
|---|
| 2015_ ΕΝΟΤΗΤΑ_1_1 |
|---|
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_1_3 |
|---|
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_2_1_(4η Διάλεξη: ΟΠΤΙΚΗ) |
|---|
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_1_(5η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
|---|
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_3_2_(6η Διάλεξη: ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ) |
|---|
|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_4_1_(7η & 8η Διάλεξη: ΑΕΡΙΑ) |
|---|
| Fukushima Daiichi nuclear disaster |
| 6. Παραδοξο σπάσιμο |
| 7. Ο αερας εχει και βαρος _2 |
| Φαινομενο θερμοκηπίου |
| 5. Ιδιοτητες αεριων |
| Υπολογισμός πυκνότητας αέρα |
| σβουρες αερα |
| Δημιουργια ανεμου |
| Κυκλοφορια ανεμων στη Γη |
| 0. Συζητηση για το θόλωμα των τζαμιων |
| Διαστάσεις του ατόμου |
| -2. Feynmann Πώς σκέφτονται οι φυσικοι |
| -1. Hewitt expansion and cooling |
| 2. αναπνοη 1 |
| 4. O αερένιος ωκαιανός όπου ζούμε |
| Ο καιρος |
| το χρωμα του χαμελέωντα |
| Ενότητα 4α: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 7 |
| Ενότητα 4β: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων / Διάλεξη 8 |
| Κουιζ: πώς φανταζόμαστε τα άτομα |
|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_1_(9η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
|---|
| στο ελεος της ορμης 2 |
| Πεφτουν ολα τα αντικειμενα με την ιδια επιτάγχυνση; |
| Συνδεση ανάμεσα στη δυναμη και την επιτάχυνση |
| Ειναι δυσκολο να εκτιμήσουμε ποσο ειμαστε στο έλεος της ορμής |
| Πως να κινηθει κανεις οταν η τριβη ειναι πολυ λίγη |
ΜΑζα ή βαρος;
Ο Paul Hewitt μιλά για τη διαφορά |
Μια συζητηση για τη Μηχανική
Μπορειτε να διαβάσετε τη συζητηση αυτη αναμεσα σε ενα ψυχολογο και ενα Φυσικο πάνω στους νομους του Νευτωνα. Ισως να σας βοηθήσει |
| Ενότητα 5_1: Μηχανική / Διάλεξη 9 |
| Και στις αλλοιώσεις της μπουνιας |
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_5_2_(10η Διάλεξη: ΜΗΧΑΝΙΚΗ) |
|---|
| 2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_6_(11η Διάλεξη: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ) |
|---|
|
2015_ΕΝΟΤΗΤΑ_7_ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ_ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|---|
| Κλιμακες μηκών |
| Κλιμακες μάζας |
| Κλιμακες ενεργειας |
| Η συνθεση του ενεργειακου Ευρω της κυτταρικής βιολογίας |
| Το ενεργειακο ευρω της κυτταρικής βιολογιας |
| Ενότητα 7: Ανασκόπηση μαθήματος / Διάλεξη 12 |
| Bill Viola the encounter |
|
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ |
|---|
| παιγνιδι με λέξεις και φυσική |
| Παιγνιδι: Για την κατανοηση της ορμης |
| ΜΑΘΗΜΑ 2: Επιστημη και Σχεδιασμος |
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
|---|
| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|---|
|
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ |
|---|
Σχολια για το μάθημα της Φυσικής
Γραφω ό,τι θελω να ακουστει. Δεν φαινονται ονοματα |
Ερωτήματα που έχουν να κάνουν με Φυσική
Ερωτηματα που σας έχουν δημιουργηθει κατα καιρους σχετικά με τη Φυσική και που τώρα έχετε μια ευκαιρία να τα θέσετε |
| απαντησεις σε θεματα φυσικης |
| ΜΑΘΗΜΑ 8 |
|---|
| ΜΑΘΗΜΑ 5 |
|---|
|
ΜΑΘΗΜΑ 10 |
|---|
| water animation_1 |
| salt water simulation |
| Ενα αλας διαλύεται |
|
ΜΑΘΗΜΑ12 |
|---|
| Ροη ενέργειας ΗΠΑ |
Μηχανη που δουλευει με ατμο Σχολική κατασκευή |
| Παραδειγμα θερμικης μηχανής |
Μια ποικιλια θερμικων μηχανών animations |
| Σχηματική παρουσίαση θερμικής μηχανής |
| Βιομηχανική επανάσταση |
| ΚΡΑΤΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙς |
|---|