Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Tools, software etc. Εργαλεία και προγράμματα για το μάθημα |
Python3.2.5 για επεξεργαστή 64-bit Open source | Python3.2.5 για επεξεργαστή 32-bit Open source | Sculpt - online Python terminal Skulpt is an entirely in-browser implementation of Python. No preprocessing, plugins, or server-side support required, just write Python and reload. | Tutorialspoint - Coding Ground Code in almost all popular languages. Everything is on the Cloud. NOTICE! IDEs and Terminals are free, however in other services, fees may apply. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δωρεάν on-line IDEs και Τερματικά. Σε άλλη περίπτωση υπηρεσίας, υπάρχει περίπτωση χρέωσης. | LiClipse Lightweight editors, theming and usability improvements for Eclipse. Download, install and have joy | Online Python editor (από Tutorialspoint) |
Βιβλία, περιοδικά και άρθρα Πηγές γνώσης και ενημέρωσης για την Python |
Greek Book: Παιχνίδια σε Python και Pygame Δεύτερο βιβλίο για όποιον θέλει κάτι επιπλέον. Το βιβλίο αυτό διατίθεται υπό την άδεια Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported | Greek Book: A byte of Python Το βιβλίο αυτό διατίθεται υπό την άδεια Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported |
Μαθήματα και διαλέξεις Συλλογή από συνδέσμους από άλλες πλατφόρμες εκπαίδευσης, μέσω των οποίων προσφέρεται η εκμάθηση της Python και της Perl |
Mathesis - Εισαγωγή στην Python Το μάθημα είναι διάρκειας 6 εβδομάδων και δεν προϋποθέτει προηγούμενη γνώση ή εμπειρία προγραμματισμού. Καλύπτει εισαγωγικά στοιχεία της γλώσσας Python, η οποία θεωρείται ίσως η καταλληλότερη για πρώτη επαφή με τον προγραμματισμό. Το μάθημα καλύπτει τις βασικές δομές δεδομένων και προγραμματιστικές δομές, περιλαμβάνει πλήθος από παραδείγματα και ασκήσεις που λύνονται βήμα-βήμα, ενώ εστιάζει, στις τελευταίες ενότητες, σε προβλήματα ανάκτησης και επεξεργασίας πληροφορίας από το διαδίκτυο. Η παρακολούθηση του, περιλαμβάνει την εκπόνηση 3 εργασιών που παραδίδονται προς αξιολόγηση. Ο σπουδαστής που θα ολοκληρώσει το μάθημα αυτό θα είναι σε θέση να προγραμματίζει στη γλώσσα Python και να λύνει ενδιαφέροντα πρακτικά προβλήματα, όπως η ανάκτηση πληροφορίας από ιστοσελίδες και η δημιουργία απλών παιχνιδιών. |