In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.003

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-27'", elapsed:0.002

In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-27' , last_update = NOW() ", elapsed:0.002

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ... | Πληροφορίες

Στόχοι



Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές/τριες τις σύγχρονες θεωρητικές αντιλήψεις της Διδακτικής των Εικαστικών Τεχνών και, παράλληλα, να πειραματιστούν στα Μέσα και τις Μεθόδους Διδασκαλίας του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου. Οι φοιτητές/τριες αποκτώντας στοιχεία διδακτικής και συγκροτώντας τεκμηριωμένες αντιλήψεις για τη διδασκαλία των εικαστικών τεχνών θα είναι σε θέση να αναλύουν, σχεδιάζουν, εφαρμόζουν και αξιολογούν αναλυτικά προγράμματα εικαστικής αγωγής, τα οποία θεωρούνται βασικά στον τομέα της Προσχολικής Εκπαίδευσης.

Περιεχόμενο Μαθήματος



- Θεμελιώδεις διαφορές ανάμεσα στη Διδακτική και τη Διδασκαλία των Εικαστικών Τεχνών

- Η Ελεύθερη διδακτική προσέγγιση

- Η Καθοδηγούμενη διδακτική προσέγγιση

- Στάδια εξέλιξης του Παιδικού Σχεδίου

- Mορφολογικά στοιχεία του παιδικού σχεδίου και επιπτώσεις στη διδασκαλία

- Εισαγωγή στη Χρωματολογία

- Στοιχεία σύνθεσης

Βοηθήματα



Αραπάκη Ξ., 2000, «Ένα Καινοτομικό Πρόγραμμα Διδασκαλίας του Σχεδίου στην Προσχολική Ηλικία: Από την ελεύθερη στην Καθοδηγούμενη Διδακτική Προσέγγιση», Εικαστική Παιδεία, τ. 16,  σ. 141-148

 Γκαγιώ Μ.Α., 2002,«Πλαστικές Τέχνες: Στοιχεία μιας Διδακτικής Κριτικής», Νεφέλη, Αθήνα

Αραπάκη Ξ.  & Κάτσιου-Ζαφρανά Μ., 2001,«Η Διερεύνηση της Εικαστικής Έκφρασης  των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην Καθοδηγούμενη Διδακτική Παρέμβαση». Στο Ε. Κούρτη (Επιμ.) Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση, τ.Α΄ Διδακτική Μεθοδολογία. Τυπωθήτω,  σ. 211-219

 

Τρόποι αξιολόγησης / εξέτασης



Διδασκαλία:      Διάλεξη, Άσκηση

Αξιολόγηση:     Γραπτή  εργασία, Εξετάσεις στο τέλος του Εξαμήνου