Περιγραφή



Σκοπός του μαθήματος είναι η περιγραφή και ανάλυση της διαδικασίας παραγωγής λογισμικού και ειδικότερα Aντικειμενοστρεφούς λογισμικού. Στο μάθημα γίνεται αναφορά σε μεθόδους, τεχνικές και αρχές που διέπουν όλες τις φάσεις ανάπτυξης λογισμικού. Χρησιμοποιείται η γλώσσα μοντελοποίησης UML και δίνονται αρκετά παραδείγματα σε C++ και Java. Σημαντικό κομμάτι του μαθήματος αφιερώνεται σε Αρχές και Πρότυπα Σχεδίασης καθώς και σε τεχνικές Ανασχεδίασης (Refactoring). Μετρικές κώδικα και τεχνικές ελέγχου επίσης αποτελούν αντικείμενο μελέτης του μαθήματος.