Στόχοι



Με την παρακολούθηση των μαθημάτων, συζητήσεων και εργασιών, οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
• Να γνωρίσουν τις παραμέτρους και χαρακτηριστικά που επιδρούν θετικά και αρνητικά στην αποτελεσματικότητα του επαγγέλματος του προπονητή, ειδικά όσον αφορά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των αθλητών και αθλητριών
• Να είναι σε θέση να διαχειριστούν καταστάσεις και να παρέχουν ισότιμες ευκαιρίες προς όλους τους αθλητές και αθλήτριες

Τρόποι αξιολόγησης / εξέτασης



Η αξιολόγηση θα γίνει με την ολοκλήρωση των παρακάτω εργασιών: 1.Ατομική εργασία 130% 2.Ατομική εργασία 230% 3.Ατομική εξέταση στο σπίτι30% 4.Παρουσία/συμμετοχή στο μάθημα10% (Εσείς, επιλέγετε να ολοκληρώσετε 2 από τις 4 εργασίες που προτείνονται στο χώρο των εργασιών)

Περιεχόμενο Μαθήματος



13/02 Εισαγωγή και συζήτηση
20/02 Διάλεξη/Συζήτηση: Παράμετροι αποτελεσματικότητας, επικοινωνία με όλους, παιδιά χωρίς εμπειρίες
27/07 Διάλεξη/Συζήτηση: Στερεότυπα φύλων & Διαφορές και Ομοιότητες σε Γυναικείες και Ανδρικές ομάδες:
06/03 ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
13/03 Διάλεξη/Συζήτηση: Ρομαντικές σχέσεις και σεξουαλική περανόχληση απο προπονητές: Τί να γνωρίζετε
20/03 Διάλεξη/Συζήτηση: Αποτελεσματική διαχείριση συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων
27/03 ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
03/04 Διάλεξη/Συζήτηση: Αποτελεσματική επικοινωνια με τους «άρχοντες» του αγώνα
10/04 Διάλεξη/Συζήτηση: Αποτελεσματική συνεργασία με τους γονεις αθλητών
17/04 Διάλεξη/Συζήτηση: Διπλοί ρόλοι (γονέας-προπονητής, αθλητής-προπονητής) & διαφορές ηλικίας αθλητών
24/04 ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
15/05 Εργαστήριο/Συζήτηση: Παρουσιάσεις εργασιών
22/05 ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
29/05 Εργαστήριο/Συζήτηση: Παρουσιάσεις εργασιών