ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

Πληροφορίες

Περιγραφή



Είναι μάθημα του Η εξαμήνου

 

Με το τέλος των μαθημάτων, των σεμιναρίων και των εργασιών, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση:

 

1)    να αποσαφηνίσουν τους όρους που σχετίζονται με τη φυσική δραστηριότητα και την υγεία

 

2)    να γνωρίσουν τις σύγχρονες κατευθύνσεις της Φυσικής Αγωγής με προσανατολισμό στην υγεία

 

3)   να γνωρίσουν την αλληλεπίδραση των υγιεινών και των ανθυγιεινών συμπεριφορών

4) να βιώσουν και να μάθουν να εφαρμόζουν βιωματικά προγράμματα αγωγής υγείας στα σχολεία

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες



Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

Μελέτη του ρόλου της φυσικής αγωγής στην κατεύθυνση της βιωματικής προσέγγισης ενός υγιεινού τρόπου ζωής, της υιοθέτησης θετικών στάσεων προς τη φυσικής αγωγή, της πρόληψης ανθυγιεινών συμπεριφορών

Βιωματικός τρόπος προσέγγισης θεμάτων αγωγής υγείας

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

με το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές και φοιτήτριες να είναι σε θέση να:

γνωρίζουν την αλληλεπίδραση υγιεινών και ανθυγιεινών συμπεριφορών

να βιώσουν και να μάθουν να εφαρμόζουν βιωματικά προγράμματα αγωγής υγείας

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Θεοδωράκης, Γ., Χασαάνδρα, Μ. (2006). Σχεδιασμός προγραμμάτων αγωγής υγείας. Θεσσαλονίκη. Εκδ. Χριστοδουλίδη

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

δεν απαιτούνται