In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_home\course_home.php on line 210 : Unable to execute statement:"Duplicate entry '3176596' for key 'PRIMARY'", sqlstate:"1062", errornum:"23000", statement:"INSERT INTO logins SET user_id = ?, course_id = ?, ip = ?, date_time = FROM_UNIXTIME(1732245487)", elapsed:0.001

Αρχειοθετημένη Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας | Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ατόμων...

Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Όρασης

Βασίλειος Αργυρόπουλος

Περιγραφή

Στο μάθημα δίνονται οι βασικές έννοιες της φύσης των προβλημάτων όρασης και των αντίστοιχων εκπαιδευτικών διαφοροποιημένων διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα σε ένα ενταξιακό εκπαιδευτικό πλαίσιο ή σε μια σχολική μονάδα ειδικής αγωγής.

Αναλύονται βασικές έννοιες της φύσης των προβλημάτων όρασης και των αντίστοιχων εκπαιδευτικών διαδικασιών που λαμβάνουν χώρα σε ένα ενταξιακό εκπαιδευτικό πλαίσιο. Περιγράφονται ειδικές θεματικές ενότητες, όπως η λειτουργική όραση, κινητικότητα και προσανατολισμός, μαθησιακό περιβάλλον και κατάλληλες προσαρμογές στην εκπαίδευση των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης.

 

Κωδικός: SEAC104
Κατηγορία: Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής » Προπτυχιακό
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Θεματικές Ενότητες

  • Ανατομία του ματιού,
  • Φυσιολογία,
  • Λειτουργία και παθολογίες του ματιού,
  • Ενδείξεις για την ύπαρξη προβλημάτων όρασης,
  • Παραδείγματα,

Λέξεις κλειδιά: παθολογίες του ματιού, προβλημάτων όρασης

 

  • Επιστημονική προσέγγιση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης,
  • Διαγνωστική εκτίμηση και εκπαιδευτική πράξη,
  • Μέθοδοι συλλογής πληροφοριών για εκπαιδευτική αξιολογηση,

Λέξεις κλειδιά: εκπαιδευτική αξιολόγηση, διαγνωστική εκτίμηση

 

  • Αξιολόγηση της οπτικής ικανότητας,
  • Αξιολόγηση λειτουργικής όρασης,

Λέξεις κλειδιά: οπτική οξύτητα, λειτουργική όραση

 

  • Ιστορικά στοιχεία,
  • Σύγχρονα θεωρητικά πλαίσια για την ένταξη των παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης,
  • Σύγχρονες τάσεις,

Λέξεις κλειδιά: σχολεία τυφλών, ένταξη/ενσωμάτωση

 

 

  • Εκπαιδευτικές και περιβαλλοντικές διαφοροποιήσεις,
  • Ενίσχυση υπολειπόμενης όρασης,

Λέξεις κλειδιά: διαφοροποιήσεις, υπολειπόμενη όραση

 

 

  • Η ανατομία και φυσιολογία της αφής,
  • Μαθαίνοντας μέσω της αφής,
  • Απτικές δεξιότητες,
  • Απτική αντίληψη,

Λέξεις κλειδιά: αφή, απτικές δεξιότητες, απτική αντίληψη

 

 

  • Σωματογνωσία,
  • Κινητικότητα,
  • Προσανατολισμός,
  • Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες,
  • Βιωματικά εργαστήρια,

Λέξεις κλειδιά: σωματογνωσία, κινητικότητα, προσανατολισμός

 

  • Ασκήσεις αυτοεξυπηρέτησης,
  • Ρουτίνες,
  • Δομημένο μαθησιακό περιβάλλον,

Λέξεις κλειδιά: ρουτίνες, δομημένο μαθησιακό περιβάλλον

 

  • Βασικές αρχές,
  • Ιδιαιτερότητες και χαρακτηριστικά,
  • Παραδείγματα,

Λέξεις κλειδιά: προγραφικές δεξιότητες, προαναγνωστικές δεξιότητες, Nemeth

 

 

  • Σημαντικότητα,
  • Τρόποι ενίσχυσης,
  • Εφαρμογές,

Λέξεις κλειδιά: ταυτότητα, κοινωνικά δίκτυα

 

 

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  3682
Αρ. Προβολών :  9685

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις