Ελληνόγλωσση
*Ανδρικοπούλου, Ε., Γιαννακού, Α., Καυκαλάς, Γ., Πιτσιάβα-Λατινοπούλου, Μ. (2007) Πόλη και Πολεοδομικές Πρακτικές: Για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη, Αθήνα: Kριτική. [κεφάλαια 4, 10 και 17]
*Δέφνερ Α. (1999/2006), Σχεδιασμός για τον Ελεύθερο Χρόνο (Τουρισμός-Πολιτισμός-Αθλητισμός). Πανεπιστημιακές Παραδόσεις (Βόλος: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας). [κεφάλαια 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10]
*Δέφνερ Α. (2002α) "Η Σημασία της Σύνδεσης Πολιτιστικού και Χρονικού Σχεδιασμού για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων", Τόπος, τεύχος 18-19, 197-213.
*Δέφνερ, Α. (2009) ‘Τα θεματικά πάρκα ως σημείο σύγκλισης Πολεοδομίας, Πολιτισμού και Τουρισμού’ στο 25 Κείμενα για το Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη του Χώρου: Συλλογικός Τόμος για τα 20 Χρόνια Λειτουργίας του Τμήματος Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας, Βόλος, 2009, σελίδες 263-293.
*Δέφνερ, Α., Μεταξάς, Θ., Συρακούλης, Κ., Θ. Παπαθεοχάρη (2009) ‘Μπορεί ένας πολιτιστικός πόρος να λειτουργήσει ως καταλύτης της ανάπτυξης μιας πόλης; Η περίπτωση του Μουσείου Καπνού της Καβάλας’ στο Πρακτικά του 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Τόμος 2, Βόλος, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας, σελίδες 829-836.
*Δέφνερ Α., Καραχάλης Ν., (επιμ.) (2012), Marketing και Branding του Τόπου: H Διεθνής Εμπειρία και η Ελληνική πραγματικότητα, Βόλος Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Βόλου (ISBN 978-960-9439-14-5).
*Ευρωπαϊκή Επιτροπή (2004) Προς μια Θεματική Στρατηγική για το Αστικό Περιβάλλον, Βρυξέλλες 11.2.2004 COM (2004)60 Τελικό.
*Hall, T (1998/2005) Αστική Γεωγραφία, Αθήνα: Κριτική. [πολιτιστικές βιομηχανίες: σσ. 89-93, πρόσφατη αστική αλλαγή: σσ. 138-145, κεφ. 7: Μεταμορφώνοντας την εικόνα της πόλης, πολιτιστικά ζητήματα: σσ. 216-220, κεφ. 9: Βιώσιμη αστική ανάπτυξη]
*Harris, David (2004/2011) Ελεύθερος Xρόνος: Θεωρία και Πράξη, Αθήνα: Πλέθρον.
*Καραχάλης Ν. (2010), «Συγκεντρώσεις πολιτιστικών επιχειρήσεων και αστική αναζωογόνηση: Διαπιστώσεις από την περιοχή του Ψυρή» στο Ψυχάρης Γ., Φώτης Γ. (επιμ.), Αστική Ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση, Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.
*Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. (2001) Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη και Περιβάλλον, Αθήνα: Κριτική [κυρίως τα κεφάλαια 3, 6 και 13]
*Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π., Γρίμπα, Ε. (2011) Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμύ , Αθήνα: Κριτική.
*Knox, P., Pinch, S. (2000/2009) Κοινωνική Γεωγραφία των Πόλεων, Αθήνα: Σαββάλας.
*Le Corbusier (1943/1987), H Xάρτα των Aθηνών, Aθήνα: Ύψιλον. [σελίδες 65-71 και 91-94].
*Οικονόμου Δ. και Πετράκος Γ. (επ.) (1999/2005) Η Ανάπτυξη των Ελληνικών Πόλεων, Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις Αστικής Ανάλυσης και Πολιτικής, Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας-Gutenberg. [κυρίως: Δέφνερ, δευτερευόντως: Οικονόμου-Πετράκος, Πετράκος-Οικονόμου, Γιαννακού-Καυκαλάς και Κοκκώσης]
*Paquot, T. (1998/2009) Η Τέχνη της Σιέστας, Aθήνα: Ποταμός.
*Τσάρτας, Π. (2010) Ελληνική Τουριστική Ανάπτυξη: Χαρακτηριστικά, Διερευνήσεις, Προτάσεις, Αθήνα: Κριτική.
*Veblen, T. (1899/1982), H Θεωρία της Aργόσχολης Tάξης (Aθήνα: Kάλβος).
Ξενόγλωσση
*Allen, J., O`Toole, W, McDonnell, I., Harris, R.(2005), Festival and Special Event Management, Third Edition, Milton Australia,
*Deffner, A., Labrianidis, L. (2005) “Planning Culture and Time and in a Mega Event: Thessaloniki as the European City of Culture,1997”, International Planning Studies, Vol. 10, No. 3-4, 2005, pp. 241-264.
*Deffner, A., Metaxas, T. (2010b) Place marketing and branding cultural images in Southern Europe: Nea Ionia, Greece and Pafos, Cyprus’ στο G. Ashworth και M. Kavaratzis (eds) Towards Effective Place Brand Management: Branding European Cities and Regions, Cheltenham and Northampton, MA: Edward Elgar, σελίδες 49-68.
*ECTP (European Council of Town Planning) (2002) Try it this Way. Sustainable Development at the Local Level, ECTP, Bolzano.
*European Commission (2009) Promoting Sustainable Development in Europe: Achievements and Opportunities, Luxembourg.
*Getz, D. (2007) Εvent Studies: Theory, Research and Policy for Planned Events, Oxford: Butterworth-Heinemann.
*Girardet, H. (2004/2008) Cities People Planet: Liveable Cities For A Sustainable World, Chichester: Wiley-Academy.
*Goodin Robert E.; James Mahmud Rice; Antti Parpo; Lina Eriksson (2008) Discretionary Time: A New Measure of Freedom, Cambridge: Cambridge University Press.
*Honoré, C. (2004) In Praise of Slow: How a Worldwide Movement is Challenging the Cult of Speed, London: Orion.[βλέπε και http://www.carlhonore.com ]
*Inskeep, E. (επ.) (1994/2001) National and Regional Tourism Planning: Methodologies and Case Studies, London: World Tourism Organization/ Routledge, Τα Παραρτήματα, σελίδες 60-77.
*Karachalis, N. (2011), «The regeneration of inner city neighbourhoods and the role of cultural industries: The case of Psiri in Athens». In Cremaschi Μ., Eckhard F. (eds.), Changing Places, Urbanity, Citizenship, and Ideology in the New European Neighbourhoods, pp.142-159 Techne Press, Amsterdam
*Karachalis, N. Deffner A. (2012), “Rethinking the Connection Between Creative Clusters and City Branding: the Cultural Axis of Piraeus”, Quaestiones Geographicae. Volume 31, Issue 4, pp. 87–97.
*Kavaratzis M and Ashworth GJ, 2005, City branding: an effective assertion of identity or a transitory marketing trick?, Tijdschrift Voor Economische en Sociale Geografie, Vol. 96, No. 5, pp. 506-514.
*Landry, C. (2000/2008) Creative City: A Toolkit for Urban Innovators, Earthscan Publications.
*Leite, C. (2008) ‘Reinventing Sao Paulo at the Urban Sustainability Age’, pdf.
*Mennell, B. (2008) Cities and Cinema, London: Routledge.
*Metaxas, T. (2009a) ‘Place Marketing, Strategic Planning and Competitiveness: The case of Malta’, European Planning Studies, 17 (9): 1357-1378.
*Μetaxas T. (2010) ‘Place Marketing, Place Branding and Foreign Direct Investments: Define their relationship in the frame of Local Economic Development Process’, Place Branding and Public Diplomacy, 6 (3): 228-243.
*Metaxas T., Kallioras D. (2007) Cities’ economic development and regional competitiveness: the case of Larissa-Volos dipole in Thessaly region, Review of Economic Sciences, 12, 115-136.
*Newman, Peter, Timothy Beatley & Heather Boyer (2009) Resilient Cities: Responding to Peak Oil and Climate Change, Washington: Island Press.
*Riddell, R. (2004) Sustainable Urban Planning: Tipping the Balance, Oxford: Blackwell.
*Stephen A. (2001) ‘The contemporary museum and leisure: Recreation as a museum function’ Museum Management and Curatorship, vol. 19, no. 3, pp. 297-308.
*Stern, N. (2006) Stern Review: The Economics of Climate Change, executive summary, pdf.
*Van Aalst, I. and Boogaarts, I. (2002) ‘From museum to mass entertainment: the evolution of the role of museum in cities’, European Urban and Regional Studies, 9(3), pp. 195-209.
*Wood, P. Landry, C. (2008) The Intercultural City: Planning for Diversity Advantage, London: Earthscan Publications.
*World Tourism Organization [WTO] (1998) Guide for Local Authorities on Developing Sustainable Tourism, Madrid: World Tourism Organization.