In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_home\course_home.php on line 210 : Unable to execute statement:"Duplicate entry '3176596' for key 'PRIMARY'", sqlstate:"1062", errornum:"23000", statement:"INSERT INTO logins SET user_id = ?, course_id = ?, ip = ?, date_time = FROM_UNIXTIME(1721661118)", elapsed:0.001
In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_metadata\CourseXML.php on line 847 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"select SUM(hits) AS cnt FROM actions_daily WHERE course_id = ?", elapsed:0.002
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.003
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.003001
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.003
Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού, μετά από μια πρώτη εισαγωγή στο κεντρικό αντικείμενο εξετάζονται διαδοχικά οι κύριες φάσεις της ερευνητικής διαδικασίας, και ειδικότερα: --η διατύπωση του κεντρικού ερωτήματος, --η διερεύνηση του πεδίου, --η ανάπτυξη του προβληματισμού/προβληματικής --η δόμηση του μοντέλου ανάλυσης (διατύπωση των κεντρικών υποθέσεων και των βασικών εννοιολογικών εργαλείων, υποθέσεις και μοντέλα ανάλυσης) --η παρατήρηση (ιδιαιτερότητα της παρατήρησης στις Κοινωνικές Επιστήμες τι-ποιον-πώς παρατηρώ, --προσδιορισμός-επιλογή των μέσων παρατήρησης, έλεγχός τους και συλλογή των δεδομένων με ιδιαίτερη έμφαση στην δόμηση του ερωτηματολογίου ως μεθόδου συλλογής στοιχείων) --η ανάλυση των δεδομένων (συνοπτική παρουσίαση) –συμπεράσματα.
Το μάθημα αυτό συμβάλει σημαντικά στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών του Τμήματος, ανεξαρτήτως του θέματος που θα διαπραγματευθούν, και επιπλέον έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους φοιτητές με τη λογική διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν για να απαντήσουν σε ένα ερευνητικό ερώτημα.
Μαθησιακοί στόχοι
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος των Μεθόδων Έρευνας οι φοιτητές έχουν αποκτήσει την ικανότητα να εκπονήσουν την διπλωματική τους εργασία, έχοντας κατανοήσει την λογική διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν ώστε να απαντήσουν στο βασικό ερευνητικό τους ερώτημα.
Όσον αφορά στις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο επιτυχών στο μάθημα, αυτές έχουν ως εξής:
Ικανότητα αναζήτησης δεδομένων, ανάλυση και σύνθεση τους
Ικανότητα εκπόνησης αυτόνομης, αλλά και ομαδικής εργασίας
Ικανότητα στην προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Βιβλιογραφία
Knox P. & Pinch S. 2009. Κοινωνική Γεωγραφία των Πόλεων, Μαλούτας Θ. (Επιμ.). Σαββάλας. Αθήνα
Gutenschwager G. (2005), Σχεδιασμός και κοινωνική επιστήμη, ΕΔΚΑ- Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας
Grawitz M. (2006), Μέθοδοι των κοινωνικών επιστημών, Τόμος Α', ΕΚΔ. Οδυσσέας
Grawitz M. (2006) Μέθοδοι των κοινωνικών επιστημών, Τόμος Β', ΕΚΔ. Οδυσσέας
Gutenschwager G. (2001), Κοινωνική επιστήμη και Σχεδιασμός, ΕΔΚΑ- Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας (Εύδοξος: 6017) Savage M. & Warde A. 2005: Αστική κοινωνιολογία, καπιταλισμός και νεωτερικότητα, Ψημμένος Ι. (Επιμ.). Παπαζήση. Αθήνα
Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού, μετά από μια πρώτη εισαγωγή στο κεντρικό αντικείμενο εξετάζονται διαδοχικά οι κύριες φάσεις της ερευνητικής διαδικασίας, και ειδικότερα: --η διατύπωση του κεντρικού ερωτήματος, --η διερεύνηση του πεδίου, --η ανάπτυξη του προβληματισμού/προβληματικής --η δόμηση του μοντέλου ανάλυσης (διατύπωση των κεντρικών υποθέσεων και των βασικών εννοιολογικών εργαλείων, υποθέσεις και μοντέλα ανάλυσης) --η παρατήρηση (ιδιαιτερότητα της παρατήρησης στις Κ.Ε., τι-ποιον-πως παρατηρώ, --προσδιορισμός-επιλογή΄των μέσων παρατήρησης, έλεγχος τους και συλλογή των δεδομένων με ιδιαίτερη έμφαση στην δόμηση του ερωτηματολογίου ως μεθόδου συλλογής στοιχείων) --η ανάλυση των δεδομένων (συνοπτική παρουσίαση) --συμπεράσματα.
Το μάθημα αυτό συμβάλει σημαντικά στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών του Τμήματος, ανεξαρτήτως του θέματος που θα διαπραγματευθούν και επιπλέον έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους φοιτητές με λογική την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν για να απαντήσουν σε ένα ερευνητικό ερώτημα.
Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού, μετά από μια πρώτη εισαγωγή στο κεντρικό αντικείμενο εξετάζονται διαδοχικά οι κύριες φάσεις της ερευνητικής διαδικασίας, και ειδικότερα: --η διατύπωση του κεντρικού ερωτήματος, --η διερεύνηση του πεδίου, --η ανάπτυξη του προβληματισμού/προβληματικής --η δόμηση του μοντέλου ανάλυσης (διατύπωση των κεντρικών υποθέσεων και των βασικών εννοιολογικών εργαλείων, υποθέσεις και μοντέλα ανάλυσης) --η παρατήρηση (ιδιαιτερότητα της παρατήρησης στις Κ.Ε., τι-ποιον-πως παρατηρώ, --προσδιορισμός-επιλογή΄των μέσων παρατήρησης, έλεγχος τους και συλλογή των δεδομένων με ιδιαίτερη έμφαση στην δόμηση του ερωτηματολογίου ως μεθόδου συλλογής στοιχείων) --η ανάλυση των δεδομένων (συνοπτική παρουσίαση) --συμπεράσματα.
Το μάθημα αυτό συμβάλει σημαντικά στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών του Τμήματος, ανεξαρτήτως του θέματος που θα διαπραγματευθούν και επιπλέον έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους φοιτητές με λογική την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν για να
Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού, μετά από μια πρώτη εισαγωγή στο κεντρικό αντικείμενο εξετάζονται διαδοχικά οι κύριες φάσεις της ερευνητικής διαδικασίας, και ειδικότερα: --η διατύπωση του κεντρικού ερωτήματος, --η διερεύνηση του πεδίου, --η ανάπτυξη του προβληματισμού/προβληματικής --η δόμηση του μοντέλου ανάλυσης (διατύπωση των κεντρικών υποθέσεων και των βασικών εννοιολογικών εργαλείων, υποθέσεις και μοντέλα ανάλυσης) --η παρατήρηση (ιδιαιτερότητα της παρατήρησης στις Κ.Ε., τι-ποιον-πως παρατηρώ, --προσδιορισμός-επιλογή΄των μέσων παρατήρησης, έλεγχος τους και συλλογή των δεδομένων με ιδιαίτερη έμφαση στην δόμηση του ερωτηματολογίου ως μεθόδου συλλογής στοιχείων) --η ανάλυση των δεδομένων (συνοπτική παρουσίαση) --συμπεράσματα.
Το μάθημα αυτό συμβάλει σημαντικά στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών των φοιτητών του Τμήματος, ανεξαρτήτως του θέματος που θα διαπραγματευθούν και επιπλέον έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους φοιτητές με λογική την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσουν για να
Ενότητα 1.1: Η επιστήμη ως προσπάθεια συστηματικής και αυστηρής γνώσης του κόσμου, επιστημονική σκέψη/επιστημονικότητα/επιστημονική γνώση στις φυσικές και ανθρωπιστικές επιστήμες.
Ενότητα 1.2: Η Ιδιαιτερότητα των κοινωνικών επιστημών
Ενότητα 2.0: Κοινωνικές Επιστήμες & Κοινωνική Έρευνα – Εισαγωγή/Ενότητα 2.1: Η Διατύπωση του Κεντρικού Ερωτήματος-Προβλήματος/Ενότητα 2.2: Η Διερεύνηση του Πεδίου/Ενότητα 2.3: Η ανάπτυξη του προβληματισμού-της προβληματικής/Ενότητα 2.4: Η δόμηση του μοντέλου ανάλυσης/Ενότητα 2.5: Η παρατήρηση/Ενότητα 2.6: Η ανάλυση δεδομένων/Ενότητα 2.7: Τα συμπεράσματα