Διαμονές στην υποδομή — Inhabiting infrastructures

(αποσπάσματα 22-28)
Στην πέμπτη ενότητα αναλύεται η εμπειρία της διαμονής στην υποδομή και η πλοήγηση μέσα σε αυτή. Η χρήση σχημάτων όπως υπνοβασία-αϋπνία, πρωτόκολλο-σκηνογραφία και εννοιών όπως προσομοίωση, cockpit (πιλοτήριο), τηλε-δράση, videogames επιχειρεί να συγκροτήσει μια ολοκληρωμένη αφήγηση για την εμπειρία της διαμονής στην υποδομή.

Περιέχει τις υποενότητες:

  • Η κουλτούρα των videogames
  • Η έννοια της προσομοίωσης (simulation) και η έννοια της αναπαράστασης
  • Σχέση σεναρίου(script) και σκηνογραφίας στην αρχιτεκτονική
  • Η πόλη ως σταθερή σκηνή (αναφορά στον Αldo rossi)
  • Το σχήμα υπνοβασία - αϋπνία
  • Cockpit: μέρος α’ (τηλε-δράση)
  • Cockpit: μέρος β’ (βομβαρδισμός)


Λέξεις Κλειδιά: simulation, videogames, θάλαμος ελέγχου, cockpit, script, διαχείρηση εξ’αποστάσεως, πλοήγηση στην υποδομή, navigation, persona υποδομής

 

(fragments 22-28)
The fifth unit elaborates the condition of inhabiting and navigating into infrastructure. Analysing notional forms such as sleepwalking-insomnia, protocol-scenography and concepts such as the cockpit, tele-action (acting from a distance), video games, this unit manages to form a complete narration of the inhabitation experience in the infrastructure.

The unit is divided into the following sub-units:

  • Video game culture
  • Simulation and representation
  • Script and scenography in architecture
  • The city as a still stage (reference to Aldo Rossi)
  • Sleepwalking and insomnia
  • Cockpit: part a (acting from a distance)
  • Cockpit: part b (bombing)

Keywords: simulation, video games, cockpit, script, acting from a distance, infrastructure navigation, infrastructure persona