Σχολική Πρακτική Ι
Χρήστος Γκόβαρης
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα γνωρίσουν μέσα από συστηματικές παρατηρήσεις τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης καθώς και οργάνωσης της σχολικής ζωής.
Ειδικότερα προβλέπεται οι φοιτητές/φοιτήτριες:
α. Να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του σχολείου και της τάξης.
β. Να συλλέξουν συστηματικά παρατηρήσεις που αφορούν στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης, το σχεδιασμό, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας, το παιδαγωγικό και ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, το ρόλο του εκπαιδευτικού.
γ. Να διακρίνουν τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη σχολική ζωή και το παιδαγωγικό-διδακτικό έργο στη σχολική τάξη.
δ. Να αξιοποιήσουν και να ανατροφοδοτήσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις αναστοχαζόμενοι/-ες κριτικά σε ζητήματα που αφορούν στον πολυδιάστατο ρόλο του εκπαιδευτικού στη σχολική καθημερινότητα.
Σημαντική προσδοκία του μαθήματος είναι να ενσωματώσουν οι φοιτήτριες και οι φοιτητές τις γνώσεις και τις εμπειρίες αυτού του επιπέδου στα επόμενα επίπεδα της Σχολικής Πρακτικής.
ΛιγότεραΟι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα γνωρίσουν μέσα από συστηματικές παρατηρήσεις τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης καθώς και οργάνωσης της σχολικής ζωής.
Ειδικότερα προβλέπεται οι φοιτητές/φοιτήτριες:
α. Να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του σχολείου και της τάξης.
β. Να συλλέξουν συστηματικά παρατηρήσεις που αφορούν στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης, το σχεδιασμό, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας, το παιδαγωγικό και ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, το ρόλο του εκπαιδευτικού.
γ. Να διακρίνουν τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη σχολική ζωή και το παιδαγωγικό-διδακτικό έργο στη σχολική τάξη.
δ. Να αξιοποιήσουν και να ανατροφοδοτήσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις αναστοχαζόμενοι/-ες κριτικά σε ζητήματα που αφορούν στον πολυδιάστατο ρόλο του εκπαιδευτικού στη σχολική καθημερινότητα.
Σημαντική προσδοκία του μαθήματος είναι να ενσωματώσουν οι φοιτήτριες και οι φοιτητές τις γνώσ
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα γνωρίσουν μέσα από συστηματικές παρατηρήσεις τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες διδασκαλίας και μάθησης καθώς και οργάνωσης της σχολικής ζωής.
Ειδικότερα προβλέπεται οι φοιτητές/φοιτήτριες:
α. Να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του σχολείου και της τάξης.
β. Να συλλέξουν συστηματικά παρατηρήσεις που αφορούν στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης, το σχεδιασμό, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας, το παιδαγωγικό και ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης, το ρόλο του εκπαιδευτικού.
γ. Να διακρίνουν τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη σχολική ζωή και το παιδαγωγικό-διδακτικό έργο στη σχολική τάξη.
δ. Να αξιοποιήσουν και να ανατροφοδοτήσουν τις θεωρητικές τους γνώσεις αναστοχαζόμενοι/-ες κριτικά σε ζητήματα που αφορούν στον πολυδιάστατο ρόλο του εκπαιδευτικού στη σχολική καθημερινότητα.
Σημαντική προσδοκία του μαθήματος είναι να ενσωματώσουν οι φοιτήτριες και οι φοιτητές τις γνώσ
Κατηγορία: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης » Προπτυχιακό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τετάρτη, 16 Ιανουαρίου 2019
- Πέμπτη, 03 Ιανουαρίου 2019
- Πέμπτη, 03 Ιανουαρίου 2019
- Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2018
- Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018