Διδακτική των Μαθηματικών: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις ΙΙ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΔΡΟΛΙΑΣ
Στο μάθημα συζητούνται θεωρητικά δεδομένα από τη διδασκαλία των κλασμάτων, των γεωμετρικών εννοιών και των μετρήσεων και παρουσιάζονται τρόποι και διδακτικά μέσα για την επαρκέστερη διδακτική τους προσέγγιση. Παράλληλα αναπτύσονται βιωματικές-εργαστηριακές προσσεγγίσεις των παραπάνω εννοιών με την πραγματοποίηση μαθηματικών δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται από τη χρήση χειραπτικών μέσων διδασκαλίας.Λιγότερα
Στο μάθημα συζητούνται θεωρητικά δεδομένα από τη διδασκαλία των κλασμάτων, των γεωμετρικών εννοιών και των μετρήσεων και παρουσιάζονται τρόποι και διδακτικά μέσα για την επαρκέστερη διδακτική τους προσέγγιση. Παράλληλα αναπτύσονται βιωματικές-εργαστηριακές προσσεγγίσεις των παραπάνω εννοιών με την πραγματοποίηση μαθηματικών δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται από τη χρήση χειραπτικών μέσων διδασκαλίας.
Στο μάθημα συζητούνται θεωρητικά δεδομένα από τη διδασκαλία των κλασμάτων, των γεωμετρικών εννοιών και των μετρήσεων και παρουσιάζονται τρόποι και διδακτικά μέσα για την επαρκέστερη διδακτική τους προσέγγιση. Παράλληλα αναπτύσονται βιωματικές-εργαστηριακές προσσεγγίσεις των παραπάνω εννοιών με την πραγματοποίηση μαθηματικών δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται από τη χρήση χειραπτικών μέσων διδασκαλίας.
Κωδικός: SEAA170
Κατηγορία: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης » Προπτυχιακό
Κατηγορία: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης » Προπτυχιακό