ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ V-VII: ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Κωστής Πανηγύρης

Περιγραφή

Το σχολείο είναι μάλλον το πιο οικείο σε όλους μας είδος κτιρίου μετά την κατοικία. Η σχεδιαστική του προσέγγιση από σπουδαστές αρχιτεκτονικής έχει δύο κύριους εκπαιδευτικούς στόχους:

Ο πρώτος είναι κατ' εξοχήν μαθησιακός και έχει να κάνει με την περαιτέρω εξοικείωση των σπουδαστών με τη σχολική κτιριολογία και όλα τα ζητήματα που συνυφαίνονται με το συγκεκριμένο κτιριολογικό πρόγραμμα και την αστική συνθήκη του.

Ο δεύτερος είναι ερευνητικός και, με δεδομένη την οικειότητα του προγράμματος, απομαθησιακός -οι σπουδαστές επιχειρούν σχεδιαστικά να διατυπώσουν ένα σχέδιο ευρύτερα πειστικό και αποπροσωποιημένο που να υπερβαίνει την όποια ατομική σχολική εμπειρία τους και να προβάλει μια αυτόνομη αρχιτεκτονική και προγραμματική πρόταση σε αναφορά με γενικότερα ζητήματα της παιδείας και της πόλης.

Το αντικείμενο του εργαστηρίου είναι ο σχεδιασμός ενός σχολικού κτιρίου (γυμνάσιο και λύκειο, 360 ως 480 μαθητές), στην πόλη.

Το project διαρκεί όλο το εξάμηνο και δομείται γύρω από μια σειρά ασ

Περισσότερα  
Κωδικός: MHXD245
Κατηγορία: Αρχιτεκτόνων Μηχανικών » Προπτυχιακό

Ημερολόγιο