ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΕΡΚΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘ/ΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
ΚΩΔ. ΜΑΘ/ΤΟΣ ΜΚ 0912,
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Ζουρμπάνος Νικόλαος E-mail: nzourba@pe.uth.gr
Στέφανος Πέρκος E-mail: sperkos@pe.uth.gr
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘ/ΤΟΣ Ζ΄ εξαμήνου στην κατεύθυνση Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ coaching, effectiveness, sports
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ TOY MAΘΗΜΑΤΟΣ
Μετά το τέλος των μαθημάτων, συζητήσεων και εργασιών, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
Να γνωρίσουν τις παραμέτρους και χαρακτηριστικά που επιδρούν θετικά και αρνητικά στην αποτελεσματικότητα του επαγγέλματος του προπονητή,ειδικά όσον αφορά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των αθλητών και αθλητριώνΝα είναι σε θέση να διαχειριστούν καταστάσεις οι οποίες μπορεί να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με τους αθλητές και τις αθλήτριές τους.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ημερ/νία
Μάθημα
Θέμα
9-10/02/15
Εισήγηση
Εισαγωγή & οργάνωση μαθήματος
16-17/02/15
Εισήγηση
Αποτελεσματικότητα & Επιτυχία Προπονητή
2-3/03/15
Εισήγηση
Αποτελεσματική Επικοινωνία στον Πάγκο
9-10/03/15
Εισήγηση
Συγκέντρωση σε Προπόνηση & Αγώνα
16-17/03/15
Πρόοδος
1η
23-24/03/15
Εισήγηση
Συγκρούσεις & Αντιπαραθέσεις
30-31/03/15
Εισήγηση
Η Μονάδα γίνεται...Ομάδα!
20-21/04/15
Εισήγηση
Προπονώντας Γυναικείες και Ανδρικές ομάδες
27-28/04/15
Πρόοδος
2η
4-5/05/15
Εισήγηση
Επικοινωνία με τους «Άρχοντες» του Αγώνα
11-12/05/15
Εισήγηση
Ο Προπονητής ως Ηγέτης
18-19/05/15
Εισήγηση
Μετά τον Αγώνα
25-26/05/15
Πρόοδος
3η
1-2/06/15
Ανάπτυξη Θέματος
Παραλαβή των τίτλων των θεμάτων προς ανάπτυξη
ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σημειώσεις φοιτητών/τριων από το μάθημαΠέρκος, Σ. & Χριστόπουλος, Ι. (2011). Αποτελεσματικός Προπονητής. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη.
Απο τη Βιβλιοθήκη του ΤΕΦΑΑ:
Θεοδωράκης, Γ., Γούδας, Μ., & Παπαϊωάννου Α. (2002). Ψυχολογική υπεροχή στον αθλητισμό. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη.Cox, R. (2004). Αθλητική Ψυχολογία: Εννοιες και εφαρμογές (μετάφραση Γ. Ζέρβας). Αθήνα: Εκδόσεις Παρισιάνου
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η αξιολόγηση θα γίνει από τα παρακάτω:
Α Πρόοδος 15%Β Πρόοδος 15%Γ Πρόοδος 15%Ανάπτυξη Θέματος 35% Παρουσία 20%
Η εργασία για την «Ανάπτυξη Θέματος» θα πρέπει να είναι στο ελάχιστο 3 σελίδες και στο μέγιστο 4 σελίδες (δεν μετράνε εδώ η σελίδα του τίτλου και η σελίδα της βιβλιογραφίας) Α4, γραμμένη σε διπλό διάστιχο, με γραμματοσειρά Times New Roman μέγεθος 12, και περιθώρια από πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά 2,5cm. Εκτυπώστε την ασπρόμαυρη και συνάψτε τις σελίδες με απλό συρραπτικό. Επισυνάψτε (α) μπροστά 1 σελίδα με το όνομα σας, ΑΜ και τίτλο μαθήματος (β) πίσω τη σελίδα με τη βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσατε για να γράψετε την εργασία σας.
ΛιγότεραΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘ/ΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
ΚΩΔ. ΜΑΘ/ΤΟΣ ΜΚ 0912,
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Ζουρμπάνος Νικόλαος E-mail: nzourba@pe.uth.gr
Στέφανος Πέρκος E-mail: sperkos@pe.uth.gr
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘ/ΤΟΣ Ζ΄ εξαμήνου στην κατεύθυνση Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ coaching, effectiveness, sports
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ TOY MAΘΗΜΑΤΟΣ
Μετά το τέλος των μαθημάτων, συζητήσεων και εργασιών, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
Να γνωρίσουν τις παραμέτρους και χαρακτηριστικά που επιδρούν θετικά και αρνητικά στην αποτελεσματικότητα του επαγγέλματος του προπονητή,ειδικά όσον αφορά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των αθλητών και αθλητριώνΝα είναι σε θέση να διαχειριστούν καταστάσεις οι οποίες μπορεί να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με τους αθ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού
Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘ/ΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
ΚΩΔ. ΜΑΘ/ΤΟΣ ΜΚ 0912,
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Ζουρμπάνος Νικόλαος E-mail: nzourba@pe.uth.gr
Στέφανος Πέρκος E-mail: sperkos@pe.uth.gr
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΘ/ΤΟΣ Ζ΄ εξαμήνου στην κατεύθυνση Αγωνιστικός Αθλητισμός
ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ coaching, effectiveness, sports
ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ TOY MAΘΗΜΑΤΟΣ
Μετά το τέλος των μαθημάτων, συζητήσεων και εργασιών, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
Να γνωρίσουν τις παραμέτρους και χαρακτηριστικά που επιδρούν θετικά και αρνητικά στην αποτελεσματικότητα του επαγγέλματος του προπονητή,ειδικά όσον αφορά στην ανάπτυξη και εξέλιξη των αθλητών και αθλητριώνΝα είναι σε θέση να διαχειριστούν καταστάσεις οι οποίες μπορεί να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με τους αθ
Κατηγορία: Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού » Προπτυχιακό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -