In file C:\xampp\htdocs\eclass\modules\course_home\course_home.php on line 210 : Unable to execute statement:"Duplicate entry '3176596' for key 'PRIMARY'", sqlstate:"1062", errornum:"23000", statement:"INSERT INTO logins SET user_id = ?, course_id = ?, ip = ?, date_time = FROM_UNIXTIME(1721654751)", elapsed:0
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 25 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id, TIME_TO_SEC(TIMEDIFF(NOW(), last_update)) AS diff, module_id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND course_id = ? AND day = DATE(NOW()) ORDER BY last_update DESC LIMIT 1", elapsed:0.003
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 50 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"SELECT id FROM actions_daily WHERE user_id = ? AND module_id = ? AND course_id = ? AND day = '2024-07-22'", elapsed:0.003001
In file C:\xampp\htdocs\eclass\include\action.php on line 71 : Unable to execute statement:"Table '.\eclass\actions_daily' is marked as crashed and should be repaired", sqlstate:"145", errornum:"HY000", statement:"INSERT INTO actions_daily SET user_id = ?, module_id = ?, course_id = ?, hits = 1, duration = 900, day = '2024-07-22' , last_update = NOW() ", elapsed:0.002
Σκοπός της εισήγησης είναι να παρουσιάσει τα βασικά πεδία της αναπτυξιακής ψυχολογίας, τον διαβίου χαρακτήρα της και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της.
Σκοπός της εισήγησης είναι να περιγράψει τι είναι νοημοσύνη, ανάπτυξη και μάθηση. Να αναλύσει τους κύριους παράγοντες που ορίζουν την ανάπτυξη και τα βασικά σημεία της θεωρίας του Piaget. Τέλος να αναφέρει τα στάδια γνωστικής ανάπτυξης του ανθρώπου δίνοντας έμφαση στο αισθησιοκινητικό και στο στάδιο της προ-λογικής σκέψης.
Στόχος της συγκεκριμένης εισήγησης είναι να αναλύσει τα χαρακτηριστικά των σταδίων της γνωστικής ανάπτυξης του ατόμου. Συγκεκριμένα να περιγράψει τα στάδια της συγκεκριμένης λογικής σκέψης και της τυπικής λογικής σκέψης.